2014年12月1日 星期一

★聖誕的美好時光★

踏入12月,又是瘋狂見朋友跟聚餐的美好時光。


每年的聖誕也會跟好友渡過,亦會在好友家舉行XMAS PARTY!
由當初的以自煮為主到近年的以到會、酒精為主,每一年也非常盡興~

最近愛上了這支Moscato,已入手準備跟好友們狂飲了~~~~~~



喜歡飲甜酒的一定要試~ 非常易入口、但沒ice wine那麼甜~ 
坐下吹下水,一支好快ko
超市好像有得買,接近$200。
但我朋友在赤柱一箱6支買,$120@左右。
有興趣可pm,問朋友拎地址~

另外也會準備聖誕禮物呀~
某年的DIY gift~ 不過不大漂亮啦~~但朋友們不嫌棄~~ 愛死你地~~


至於之前Thankful week經過紅海SK-II, 也不忘八掛一下超優惠的xmas set~~
新出的聖誕悅目花卉限量版神仙水真的很漂亮~~~



台北美術獎大獎得主黃博志先生的作品真的很美!
花卉圖案跟霧面瓶身想不到是如此匹配~
紅色鬱金、黃色小蒼蘭、紫色繡球花、及深綠色柏樹,可根據對象挑選對的圖案喲~

不過朱迪還是偏愛紫色繡球花,因這正正是我的花球主調呀~



就讓我當成是將我的祝福也送給朋友吧~



紫色繡球花神仙水象徵「優雅」
紫色代表優雅、高貴、充滿魅力和神秘感,略帶憂鬱。
柔軟的漸變色紫色繡球花花瓣能每天都為你帶來驚喜呢~

送上我的祝福,希望你喜歡。

<相關資料由品牌提供> 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
新開的page, 請多多指教喲~
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

更多的平台~ ^^

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...