2014年12月31日 星期三

「營人體驗旅程」泰拳第三課:重拾運動的節奏

上到第3堂,終見再見到教練了。
平安夜早放,趕到cwb 上堂,幸好趕上了,不然就要遲半小時再開始。




因剛比賽完而周身傷的教練也沒有"放水", 熱身後便直接開始了。

直拳,勾拳,踢,膝,快速交替進行,考反應、敏捷度走位出拳力量等等。
眼瞓d 都應付不到。
但我本身的反應有點慢,常常做錯動作, 所以整組動作要重新做。
但這樣反而很好,因做運動是要認真的,如想hea 亦不需找personal trainer 。
一位會跟你認真的教練才會逼你令你超越所想的自己。
而教教練亦不停鼓勵我,雖然我的經常性俾錯反應激死佢~~HAHA

很快,身體亦適應了這種節奏,開始排汗。
打了近45mins, 徹底爆汗了,感覺很爽!
完堂前,再做體能。
我竟然做到10下膝上壓及1分鐘平板呢!!
我的muscle strength超級弱,之前未開始做運動時我只能做4-5下膝上壓及30秒平板,呵呵,muscle strength好了d d 呢!!

再睇今日成績!
Woooo,  一日之間,fat有輕微下降呢!!分數亦好了~~~



muscle mass 好了dd!!
太好了,看著這成績,心情都好起來了!
Fit D 營「營人體驗旅程」有設立最佳進步獎」喲~
每位參加者都好努力~ 
估中其中一位「最佳進步獎」得主,即有機會獲得由「Fit D營」送出的OTO「頸肩鬆」輕巧版(價值$998),名額2個。

去投下票支持下我地呀~ :)

http://www.healthyd.com/campaign/get-fit/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆

www.facebook.com/JudysWonderland 
新開的page, 請多多指教喲~
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

更多的平台~ ^^

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...