2018年5月3日 星期四

不是FACIAL的V面療程★Health+ 養生美容專門店★

話說,朱迪因血氣不順的問題,水腫問題頗嚴重,口腫面腫更是經常發生的事。
經朋友介紹,去了「Health+ 養生美容專門店」做「韓式陶瓷V面」。



「Health+ 養生美容專門店」在油麻地九龍行,出地鐵站行2分鐘就到了、同一棟大廈就是海底撈,非常易找。

「韓式陶瓷V面」是全港獨一無二的V面按摩療程,利用專用陶瓷棒,只需60分鐘,達至疏通經絡,面部提升緊緻的效果。

療程開始時,先作面部深層清潔做peeling,令之後按摩時更好推,亦令精華更易吸收。

10分鐘後,peeling完成。治療師塗上意大利品牌 Vagheggi的複合礦物元素療效精華,先修護肌底,再導入。見我膚色非常暗啞,替我挑選了Solvante收毛孔美白精華配合專用陶瓷棒按摩作救亡。


接著就是20分鐘的按摩,用上這支陶瓷棒。


先用較闊較扁平的一端,由下巴位開始向上按,疏通面部經絡,去水腫。


再用另一端較細、像丫叉般刺激面部穴位,讓全面都做運動,達至提升緊緻效果,及塑造臉型。同時可改善細紋、鬆弛等肌膚老化問題。

坦白講,按摩過程真係幾痛嘅,按到骨位係好「冤」「冤」,見我的表情就知道吧....

完成半邊面的效果~好彩都OK。
但真係痛到無咩感覺HAHA

最後再敷上水份面膜就大功告成!


做完「韓式陶瓷V面」最明顯是面部重拾血色,像做完運動後般面色通紅,非常健康似的。而且蘋果肌變得飽滿,下巴附近的垂垂肉亦收緊了 !



雖然按摩途中覺得好「冤」及好痛,但完成後效果也不錯呀!


Health+ 養生美容專門店
九龍彌敦道555號九龍行1702室
https://www.facebook.com/hkhealthplus

謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...