2018年5月6日 星期日

泰國製造 平民級保濕神器★RAY 妝蕾®泰國蠶絲面膜★

聞說泰國的護膚品不錯,之前去旅行時想入手但因看不懂包裝說明就放棄了。
最近終於有款在泰國大熱,連范爺范冰冰和電影「美人魚」女主角林允都真心推的泰國品牌「RAY 妝蕾®泰國蠶絲面膜」在香港上架!立即試試!


「RAY 妝蕾®泰國蠶絲面膜」是泰國超人氣面膜,全球銷量突破 2 億片!!!

來到香港,用上妝蕾®泰國蠶絲面膜這官方中文名。不過我習慣叫它RAY Mask,方便點嘛!

RAY Mask有2款,分金色和銀色,功效不一樣但都是女仔最關注的肌膚問題。
金色面膜主要功效是緊緻彈潤、淨斑亮白、淡紋去痘、柔嫩幼滑;
銀色面膜主要功效是持久保濕、收細毛孔、嫩膚抗皺、提亮膚色


各有好處,我習慣先敷銀色面膜作補濕,隔日再敷金色面膜做緊緻。


不過不論是金色或銀色面膜,我最喜歡RAY Mask就是它夠貼面!!!


面膜紙夠大,能敷全面之餘,無論我之後洗碗做家務就算跟樂樂自拍,都無問題!(樂樂每次見到我敷MASK都好似發現新大陸一樣,不停問我做緊咩、又要影相,超搞笑!)

蠶絲構造成份與人體皮膚極為相似,古代日本亦出門以蠶繭作按摩及潔淨,輕柔不刺激肌膚。
蠶絲面膜屬多孔性纖維,精華液儲存力強,保濕度遠超普通面膜多倍!蠶絲含有多種胺基酸,皮膚滲透吸收後有助促進血液循環,加速新陳代謝,延緩老化,更有效抑制黑色素形成。

第1日用的就是銀色面膜,一盒有10片。



主要成份是海藻、蝸牛原液及膠原蛋白。都是嫩膚及保濕的好朋友。

面膜拿出來是厚厚的,先撕走白色膠片,面膜敷上面後再撕走藍色膠片,最後將面膜位置修正,便緊緊地貼在面上。敷大約10至20分鐘就可以了。


質地比紙面膜更柔軟,透氣度高,滲透性極強,敷20分鐘後面膜也不會有乾乾的感覺,源源不絕為肌膚深層補水。

用後皮膚真的非常水潤,病到九彩的我皮膚已經好差,敷完後皮膚又回復了生氣。


第2日再敷上金色面膜,同樣都是一盒有10片。




主要成份有金箔、蝸牛原液、膠原蛋白及EGF 表皮細胞生長因子。
這些成份全都係抗氧化抗衰老必備,敷完後即時見到膚色淨白了,毛孔緊緻,很爽呀!勤力d敷點,皮膚一定會乖乖聽話!



RAY Mask已經在全線屈臣氏上架,全線港澳SASA 化妝品、港澳萬寧、雅施ASTER 及阿布泰國生活百貨有售。

其他地方賣嘅好大機會係假貨喲,記住真的「RAY 妝蕾®泰國蠶絲面膜」盒上顯示 www.rayanskin.net ,左下角泰文字較短及位置偏上方為原裝正貨。


謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...