2018年5月8日 星期二

補好五臟、調養氣血★維特健靈「五色靈芝」★


做媽媽後,湊仔湊到腰酸背痛時,就好想能一覺睡天光!
是啦,我知道是妄想啦....
那就努力為自己保持活力,增強抵抗力吧!
這時候,SUPPLEMENT一定少不了!
最近收到禮物,就試一試最多西醫推薦、信賴及選擇服用的維特健靈「五色靈芝」 啦~ 

「五色靈芝」薈萃珍貴純野生五類(六種)靈芝,補益心、肝、脾、肺、腎五臟,抗疲勞,大大提升精神、活力;寧神安眠,提升睡眠質素。
補好五臟、調養氣血、提升紅血球帶氧量,對潤澤肌膚,改善黑眼圈、色斑、乾紋等問題甚有幫助,是媽媽們增強年輕活力的好朋友呀!

維特健靈五色靈芝是膠囊裝,每樽有72 粒 

密封式包裝設計,確保安全衛生。 

含100%純天然野生靈芝。每日一次,每次一至兩粒,我習慣一朝一粒大約食到兩個月。 
一樽有相等於 240 克標準天然野生靈芝,性價比不錯喲!

長期睡眠不足的我血氣很差,連續食2星期左右已感到睡眠質數有改善,早上醒來不再頭昏腦脹,精神好多了。

自己食過覺得不錯,決定襯母親節買盒送俾媽媽。

「五色靈芝系列」母親節優惠: 



只要截取上圖限定「五色靈芝系列」電子現金券,憑截圖於全線維特健靈專門店及專櫃購買純野生「五色靈芝」72 粒裝或美顏產品「Vita Lift 五色靈芝緊肌飲」滿$500,即享$20 購物優惠!!

快d去買啦! 

謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...