2014年12月20日 星期六

令我心滿意足的小甜谷!

跟朋友吃完難食拉麵後(真的好難食,在附近的), 無意中找到小甜谷。

為補償心情上的損失,我們照衝進來。 衝得好呀~ 非常好吃!!
朋友強烈推介之前吃過的咖啡奶凍,另外點上了宇治抹茶軟雪榚新地及千層酥皮芒果卷配雪糕。
咖啡奶凍

雖然細細樽,但滋味無窮。
Mousse 很滑很滑,吃後有幸福感喲~~~ 咖啡味很濃香,我這咖啡精不停吃~
還有咖啡jelly及脆脆,很好吃!

宇治抹茶軟雪榚新地(配紅豆、芝麻湯丸)
賣相好吸引~~
一個甜品滿足3個願望,有軟雪糕,窩夫及芝麻湯丸~
抹茶味雪榚非常香濃,而且很滑~帶有綠茶獨有的苦澀味,我更愛! 實在太多勁甜又不好吃的抹茶雪榚了。
紅豆較甜,配上雪糕及窩夫便是絕配! 芝麻湯丸煙煙韌韌的,很好吃!
千層酥皮芒果卷配雪糕



坦白說,點菜的時候我們以為是普通的千層卷,想不到賣相是如此吸引! 將芒果卷切開圍成圓圈,中間放上自選雪榚,外加芒果肉,看上去好好吃喲~~
芒果卷外層酥脆,包著熱辣辣的芒果肉及蛋糕,一熱一凍,但很好食,亦好清新!
食完後心情好起來了!! 一定要再來!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
新開的page, 請多多指教喲~
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

更多的平台~ ^^


沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...