2014年12月1日 星期一

最近愛上做黃面婆!

Big day 漸近,愈發覺愈多準備未做。
皮膚率先投訴,變得暗啞~ 不想這麼快就做黃面婆了
可是,為了皮膚好,我也不介意每隔兩天做一次。

說的就是最近在用的香港品牌JaneClare 的最新產品紅海藻抗氧排毒面膜,一次過做到抗氧兼排毒~


之前已用過JaneClare 的水壩系列,補濕效果非常好!
這次用紅海藻抗氧排毒面膜,依然好感度十足。



面膜的主要成份是紅海藻中提取的蝦青素,蝦青素是發現所得最強的抗氧化素,更獲得醫學界認可!

它清除自由基能力非常厲害,是維生素C的功效的6000倍;維生素E1000倍;輔酶Q10800倍;一氧化氮的1800倍。
對修護皮膚及防止自由基的侵害很有幫助!


包裝是獨特的按壓設計,每壓一下面膜才壓出接觸到空氣,對保持產品新鮮度很有效。


泵出來時見到蝦肉色的橙色,感覺很新奇,還有淡淡的中藥味~
按壓取份量時會弄污按壓面,事後要抹乾淨喲~

但因此,不大能控制份量呢,每次大約要按6-8下。

慢慢將它塗上面,需略帶杰身,但不算難推。

再者,gel mask我不介意厚敷的,敷厚的也不錯。



之後敷上20mins就可以~
朱迪皮膚缺養,所以20mins就乾了,但它其實可敷上30mins ~
之後我會先用cotton pad輕抹,再用清水洗淨~



洗面後一抬頭就發覺效果很明顯呀!
敷前的暗啞膚色回復光澤,亦均勻了不少!
按上去柔軟感及彈性不錯,而家滋潤度亦足夠~
最開心的是毛孔也收細了~ 因充滿養份嘛~~

最近一星期最少用上一次,如果不是,面色更難睇啦!


<試用及相關資料由品牌提供> 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
新開的page, 請多多指教喲~
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

更多的平台~ ^^



沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...