2014年4月28日 星期一

ZALORA x Aldo : 5大潮鞋配搭指南

2009Aldo正式登陸香港,憑著漂亮設計及高質鞋履於短短五年間擄獲女士們的芳心。
今年新款又出籠了!想入手的話,可以ZALORA找到!

1)行街shopping之選 - Janelle涼鞋

裸色涼鞋是shopping 的最佳選擇~休閒打扮的絕配~
裸色夠百搭,試任何新衫亦配搭得到~
閃石丁字帶設計能為造型增添甜美感覺 絕對是搶眼之選!

2) 女王辦公室 - Livergnano高跟鞋

一對Black  high heel 絕對是OL必備,同時亦能加強魅力呀!
3.7幼跟設計,女皇氣勢跟美麗優雅兼備!讓妳輕易成為辦公室的fashion queen!

3) 悠閒午後約會 - Quisquina船跟涼鞋

不習慣high heelwadge 是另一選擇,船跟鞋!拗柴率接近零!5.3 吋高的啡色仿木船跟鞋設計時尚,將整個人的線條拉高了,亦 就最適合配搭休閒造型。

4) 型人必備 - Labarbara涼鞋

女孩子的鞋櫃中必備一對型格涼鞋!以經典黑金打造時尚,配以金屬元素,打造型格造型。

5) Happy Friday! - Ocaria高跟鞋

Happy Friday party 又怎能缺少一對搶眼high heel?不對稱設計及獨特顏色充滿玩味。3.6吋鞋跟剛剛好 是收工後happy hour或落club跳舞的最佳選擇

無論喜歡高跟鞋或平底鞋、船跟鞋或厚底鞋Aldo系列都能滿足妳的需要! 為每個場合挑選最合心意的時尚鞋款 時刻在潮流尖端!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
[fb game 現在舉辦送禮活動喲,請多多支持~]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

  

更多的平台~ ^^ 

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...