2014年4月24日 星期四

【開fb page首禮】送出 5日Celebrity Slim 代餐禮盒

終於,終於,的起心肝開fb page了~~

然後會努力的在fb多些分享除blog 以外的有趣的事喲~ 請大家多多支持!
https://www.facebook.com/pages/Judys-Wonderland/


 名字是Wonderland的它,希望能帶給大家多一點的樂趣吧!!

為了終於開了的fb page,要來個送禮喲~
之前分享了Celebrity Slim的開箱文,提及會送禮呢!


婚禮倒數8個月 是時候要減肥了 + 免費送禮預告!

http://judytsez.blogspot.hk/2014/04/8.html

現在公佈了~將會送出送出<<5盒>> 價值$400 嘅 5日代餐禮盒!! 請多多支持喲!!



參加方法:
Step 1 - Like Judy's Wonderland (https://www.facebook.com/pages/Judys-Wonderland/Celebrity Slim 

Step 2 - Like & Share 置頂的這張相
Step 3 - 留言 / PM 一款美味嘅健康正餐嘅Recipe~ 就係咁簡單~ (e.g. 芝士火腿多士)
Step 4 - Tag 3位fb朋友 (eg. @Judy Tse)


截止日期: 4月28日




希望大家多多支持喲~

一起健康瘦身吧!!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

  

更多的平台~ ^^ 




沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...