2015年6月2日 星期二

來懷念過去!★南龍冰室★

近來發覺冰室愈開愈多,我公司附近都新開了3間呢!
而銅鑼灣原來也不少,最近跟朋友亂打亂撞撞入了南龍冰室!
我總是抗拒不了懷舊味道的裝修呢,但地方就整潔多了,食物選擇也不少。



2個人,所以只點了蝦醬叉燒炒飯及我最愛吃的咕嚕肉。
(咕嚕肉是我每次到茶記/食中菜/大排檔的必食之選!)

極力推介咕嚕肉!


脆醬剛剛好,不會食到成口粉。炸得香口又爽口。亦不會明明叫咕嚕肉但總會夾D骨落去。而且個甜酸汁很好吃,令人一夾再夾!

跟朋友的宗旨是叫白飯不如叫炒飯,眾多炒飯中,最吸引我的就是蝦醬叉燒炒飯。因為我愛吃濃味嘛~


炒飯炒得乾身,粒粒分明!蝦醬的鹹香味令人開胃,但又不會過鹹!令人忍唔著一吃再吃。用來送咕嚕肉更是一絕的配搭~

唯一不足的就是叉燒少了點,多一點會更好吃!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
你的支持就是我的鼓勵,希望你能給我一個LIKE 喲~~
請多多指教喲~
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...