2015年6月23日 星期二

榴槤怪的伴食小女,榴槤以外的選擇

其實我不吃榴槤的,但每次經過耀華街都被佢門面嘅千層班戟深深吸引!



這一次,跟著一班榴槤怪去食<沛公甜品>,想不到超怕榴槤的我,竟也能安安樂樂的坐上一小時!



<沛公甜品>是貓山王專門店,於這個時令榴槤季節推出了很多榴槤甜品,榴槤怪一定開心死~ 但除了榴槤甜品外,它的芒果甜品亦有很多,而且千層班戟更是非常出名!我就是為著千層班戟而來的!

沛夫人樂園 ($78)


包括自選千層班戟拼鮮什果,千層班戟選擇眾多,最後選了較少見的Rocky Road千層班戟獨享~
因我不吃瓜類,所以特別request走西瓜及蜜瓜,所以只有士多啤利及藍莓。
千層班戟很大份,有整隻手掌般大。
班戟皮煎得很薄,就算吃上一整個也不會過飽,每層中間夾著軟軟滑滑的Rocky Road cream。每一啖也有濃濃的Rocky Road cream及大大粒的棉花糖,非常好吃。


芒果糯米滋(HK$34@3)


糯米滋皮是厚的那一種,非常煙韌,跟長洲大芒果糯米滋的薄皮是兩個對比。但這種煙韌的厚厚的皮原來幾好食,有點像小時候在街邊檔食的叮叮糯米滋。餡是很大粒的芒果肉,可惜不是旺季,芒果偏酸呢!



其實還有其他芒果甜品想試,不過太飽了~雖然未有跟榴槤怪朋友一同食榴槤,但沛公的其他甜品也不錯,下次要再來試其他千層班戟,我仲想試m&m同榛子班戟呀~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆

www.facebook.com/JudysWonderland 
你的支持就是我的鼓勵,希望你能給我一個LIKE 喲~~
請多多指教喲~
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...