2015年6月27日 星期六

❤森之盒子❤$120就擁有性價比極高的醫美護膚品

美容盒子的熱潮持續,當中NEO DERM Beauty Box以醫美護膚品為主打,讓女孩子可以用$120就可擁有不止$120的醫美護膚品!

最近, Beauty Box更轉了全新設計呢!
限定版 Secret Garden 八角形禮盒,是森林系列喲~



附上的醫美護膚品是:
★ Exuviance 深層潔淨更生面膜 Purifying Clay Masque ($560@50g) ★
★ Exuviance 體驗裝 4




另外還有免費醫美體驗,當中reenex「膠原自生」療程更是大熱的療程~
亦可選其他NEO DERM 5大品牌的療程,於網上訂購時同步選擇及預約時段即可,快捷方便!
每月只需$120,運費全免,更可從超過100間的自取站選擇最就腳的地方拿取貨。

天氣炎熱,立即試試這次的深層潔淨面膜
★ Exuviance 深層潔淨更生面膜 Purifying Clay Masque ($560@50g) ★




Exuviance AHA/PHA/BIONIC ACID 專利,具溫和滋潤的特點,連敏感肌都可以用上。
而我這孕媽媽在使用時也不擔心呀~每星期可用上1-2次。

由於面膜有草本精華,所以用上面時沒有用其他深層潔淨面膜般有拮面的感覺。還有淡淡草本產品的香味,用時有輕微涼快感,沖涼後毛孔全打開後用上更有緊緻毛孔作用。



潔面後避開眼位在面上敷10-15分鐘就可沖走。我大約敷上10分鐘左右。




洗面後,面上的老廢角質和毛孔污垢物都被帶走。
淨膚功效強勁,我鼻翼的粉刺較難帶走,但毛孔的粉刺都走出來了,所以我會用cotton pad輕輕推走它們。再說,由於性質溫和,敏感如我用後都沒有泛紅呢~

2朝起身,面上亦沒有泛油呢,面上的多餘油脂都給吸走了。


夏天必要用上深層潔淨面膜,而家入手就可擁有★ Exuviance深層潔淨更生面膜 (價值: $560) ★啦
購買連結:http://bit.ly/1M6w2AA
訂購期至725

(全新訂戶尊享限定版 Secret Garden 八角形禮盒。現時訂戶則會收取同款長方型禮盒)

<試用及相關資料由品牌提供> 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆

www.facebook.com/JudysWonderland 
你的支持就是我的鼓勵,希望你能給我一個LIKE 喲~~
請多多指教喲~
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...