2014年6月9日 星期一

♥惹味零食♥ 偷食必備

話說朱迪正在嘗試進行當口號般的減肥行動,零食這東西戒得就要戒啦!
但人總有口痕時,難得的破戒機會當然要好好把握!

早前行經惠康,見到細細個成日食的「華園食品」都有新搞作,
(細個最愛吃的齋燒鵝及沙爹牛肉片呀!!諗起都想食)

就是全新升呢版的海鮮系列小食,特別引入日式包裝設計,實行大革新一番!
率先試上三款,包括:



煙燻足片
爆脆魷魚
燒三文魚鱈魚棒

三款都非常惹味,重點是份量不多,既可過足口癮,又不用擔心體重爆錶!

煙燻足片 [$12.2@40g)



這款煙燻足片是入手item之一,雖知道它是日本著名的手信呀!(香港買就貴到飛起...)
價值只是十幾蚊的它,份量算多呀!



魷魚鬚切成片後經以煙熏處理,味道濃郁,用來佐啤酒或汽水真是一流!
容易咬開,不會咬到牙軟才咬得開。遺憾是每塊都偏細,大塊一點會更好!

爆脆魷魚 [$9.20@18g]




魷魚如其名的香脆惹味,嚴選優質魷魚加入秘製的辛辣香料,入口即時爆脆,



感覺上在吃豬肉紙一般 !加入辛辣香料更加刺激味蕾,我這辣精對它一見鐘情呀!令人食完一塊又一塊!




燒三文魚鱈魚棒 [$9.20@45g]



當X之良品還能稱得上「優」、價格合理及主要市場是香港人時,我經常入手它的鱈魚棒。現在?又貴又難吃!
幸好「華園食品」從不曾令我失望過!




它的燒三文魚鱈魚棒,是我近年吃過不同牌子當中最好吃的!
分別有鱈魚、黑芝麻和燒三文魚共五層,每層一種口味。






十分足料的它非常有咬口,煙煙韌韌又濃味。番工時做到腦閉塞,邊拿著它邊諗橋,不知不覺就KO了全包了!

最重要的是,每包的卡路里也不高呀~ 吃後也不會太懊惱~




食完後,就要回歸減肥隊列了,如果你有興趣,去惠康行一圈吧~
BTW,這個海鮮系列小食其實一共有五款首度登場,另外還包括魷魚燒 (冬蔭公) 魚之燒(薄切)芥辣味。

祝大家食極都唔肥喲!


想了解更多華園食品的動向,可瀏覽它的Facebook: http://goo.gl/jQLJVK


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland

2014年4月剛新開的page, 請多多指教喲~ 
Judy's Wonderland

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

  

更多的平台~ ^^ 

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...