2014年6月21日 星期六

♥体內方案♥非洲芒果纖啫喱♥

大家的減肥成效怎麼樣?朱迪還在努力中呀!
進度緩慢的原因是因為夜收工,天天都9點才吃飯,這麼晚吃飯,真係「食風都肥」….
最近有機會試食体內方案非洲芒果纖啫喱,試上了兩星期的份量,對抑制食慾很有幫助呀!


 

非洲芒果的瘦身功效獲得學術權威 - 喀麥隆大學認證,大學邀請了逾百名健康或有肥胖問題的人士隨機分組,其中一組人士於午餐及晚餐半小時前進食用非洲芒果。

結果顯示,這群組的人士在不改變生活方式的情況下,4星期平均減掉8磅。



非洲芒果具有5大瘦身功能
· 增加瘦素分泌
· 瞬間抑制食慾
· 增加飽肚感
· 提高代謝率
· 阻止脂肪形成



生長於非洲雨林的非洲芒果,是當地人節食的首選食品呀~而且在歐美、美洲、台灣、日本等地都以非洲芒果精華瘦身之用,很受歡迎!

吃下肚的東西要知清楚,包裝上清楚列明:成分、營養資料、食用方法、原產地及有效日期!



產品由日本研發,成份包括:
水、非洲芒果精華、有機蜜糖、啫喱粉、水溶性纖維、芒果調味料、酸度調節
(檸檬酸及乳酸) 、綠茶精華、維生素C、甜味劑 (三氯半乳蔗糖)

128包,每天午餐及晚餐前30分鐘食用1包,可食上兩星期。



獨立包裝,方便攜帶,通常我會在等位或點菜前吃上一條。




 芒果味很淡很淡、微甜。

食後會增加飽腹感,漸漸的,胃口便少了,從而減少卡路里的吸收。
重要的是,食後沒有什麼頭暈、頭痛、心跳等副作用。


個人覺得非洲芒果纖啫喱可帶給你減肥的動力,因減肥失敗的原因很多時都是「忍唔到口」。但有了它幫你控制食慾,再加上適量運動及均衡飲食將達到更佳效果。
吃上兩星期,胃口真的細了不少,就算現在夜收工,都不怕攝取太多卡路里了!

如果你(大吉利是)是以下其中一種人,肥胖人士 /容易水腫人士 /食無定時/暴飲暴食 / 嗜食煎炸油膩食物 / 多肉少菜飲食習慣,那可試試非洲芒果纖啫喱喲~






体內方案 - 非洲芒果纖啫喱
售價:$259.9/ (128)
銷售點:萬寧獨家發售
產品詳情請瀏覽:
日本網站:www.bodysolution.jp

非洲芒果纖啫喱的成分有大學權威支持


是次產品由theZtyle.com提供
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland

2014年4月剛新開的page, 請多多指教喲~ 
Judy's Wonderland

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

  

更多的平台~ ^^ 

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...