2014年6月24日 星期二

★繼續懶住瘦系列★坐住瘦:黑烏龍4Dslim★

想當年朱迪做PR agency時,公司戰友間常戲言:「你今日痴櫈痴成點?」



即係,有無時間飲水/去洗手間/食LUNCH  XDDD
唔是講笑,一忙就幾個鐘如打仗跟摩打手般,一刻都無停過。

而家朱迪無以前咁癲了,但一個不願做運動的OL,就跟長期「痴櫈」一樣,肚腩、大pat pat、肥大髀,樣樣齊!長此下去都不是辦法!

知道黑烏龍4Dslim專減女孩子最關注的「4圍」腩、髀、hip、臂,一定要試試喲~



主要功效是排毒、去水、燒脂、收腩。




黑烏龍4Dslim以消脂為本,草本成分阻截腸道吸收,抑制消化酵素,減低脂肪吸收之餘,亦加強消耗脂肪及熱量加強減肥功效!
       
114包,每天飲12包,可飲2星期。


將它的盒子整個放在桌上,就不會忘記它了。


每個茶包均是獨立包裝,非常方便。





用熱水沖4-5分鐘就可飲用。




茶色清澈又有茶香,朱迪愛飲濃茶,會再浸多4-5分鐘左右才飲。



一包可沖2次或以上,大約2杯就會變淡。

我通常在飲完晨早咖啡後,就開始沖來飲,一天飲上兩包。味道帶甘香,易入口。LUNCH後飲更可解味精帶來的口渴感及去油膩。

我是很喜歡飲水的人,有時候索性以茶代水,用上3包沖一壺,整天都是飲它,既可解渴又可減低想飲有味東西的衝動。


喜歡飲凍茶的,可一次過沖然後放雪櫃。




大約飲了2星期,發覺去小便的次數多了,而且腸胃好了。
飲用後便便次數多了,平常都是一天一次, 現場一天3次。
但不是辛苦跟絞肚痛的那種,是覺得腸道終於回復正常,食幾多排幾多。

對於我這長期坐跟零運動,下身水腫(其實是肥胖..)的女孩子,在飲黑烏龍4Dslim期間也夠膽穿短褲上街喲!

<產品及說明由黑烏龍4Dslim提供>

黑烏龍4Dslim 專瘦4
銷售點:萬寧
零售價:HK$138/ (14包裝)
Facebook fanspage: http://www.facebook.com/4dslim
Website: http://www.4dslim.com


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 喜歡這次的分享嗎? 給我一個LIKE  
 你的支持是我的最大鼓勵~ 
♥ 支持一下我新開的page 

★朱迪☆

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...