2015年7月21日 星期二

新口味The BBQ Pulled Pork Burger★Beef & Liberty★

早陣子在PP完成工作後,索性約大少到Beef & Liberty burger~~~


上次食完後,我對它的burger 念念不忘呀!

大少叫了杯手工啤酒,酒瓶真的很大支!大肚婆唯有望瓶止渴~


 這次更新出了The BBQ Pulled Pork Burger,貪新鮮的我們就點這個嚐一嚐吧!!
我們點菜時,侍應問我們要幾成熟,細問才知道Pulled Pork Burger是炖的手撕豬肉+牛肉漢堡,哈哈!!(其實我初初以為是豬肉漢堡,so 低能)

第一次試豬肉+牛肉漢堡,非常期待!
The BBQ Pulled Pork Burger內有手撕豬肉、來自Tasmanianhormone-free牛肉、青蘋果條、洋蔥還有惹味的自家製BBQ醬汁!


一口咬下去,非常juicybeef patty及入口即化的豬肉絲,口感非常感豐富。比起只有beef patty的漢堡,肉味更豐富!加上爽口及酸酸地的青蘋果條,減去少少油膩感,很好吃!


P.S. 細心的廚房更將well doneburger用牙籤識別呢~


burger後,有點不夠喉,再點上Crispy Chicken Wingsfries~ 
愛吃雞翼的大少大讚~ 大大隻雞翼啖啖肉,外層用辣醬來炸,雞皮跟炸得鬆脆香口,非常惹味!

炸薯條的水準依然,thick fries非常香口,我們都狂食!



期待下一次來的時候,又有新口味!

Beef & Liberty
金鐘永豐街23號2樓

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆

www.facebook.com/JudysWonderland 
你的支持就是我的鼓勵,希望你能給我一個LIKE 喲~~
請多多指教喲~
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...