2015年7月25日 星期六

韓式多士❤超平又美味的選擇❤

星期六下午在家懶,突然想食韓式多士!
醒起離家不遠的KC Mall內的KC café有不同的韓式小食,索性捉大少一齊去tea tea~


KC Mall 是賣韓國護膚品的,店內的一角就是KC café,就像處身韓國一樣,韓國也有不少一店兩用的café。


大少不大愛甜品,所以點了兩個鹹的、一個甜的多士,分別是煙肉蛋多士芝士蛋多士及邪惡軸心棉花糖烤多士
煙肉蛋多士



四塊煙肉、一隻蛋、多士,不單是早餐,組合起來便成了惹味小食。煙肉煎得香脆,中間有一隻的熟蛋。多士中和了煙肉的油膩感,罪惡感減少了~多士很香脆,配在一起非常好吃~


芝士蛋多士



芝士緊緊的包著太陽蛋,芝士控大愛! 但因懷孕中不吃生蛋,我主攻圍邊的蛋白,但也很好吃!!多士同樣非常香脆,抵讚!
吃完這個已經很飽了,但還是要食甜品!


邪惡軸心棉花糖烤多士



大受歡迎的甜品,我係旺角見過甜品店賣$5x,  這裡只賣$16!! 平到離譜!!
多士上排滿9粒大大粒棉花糖,焗過後棉花糖溶溶地,燶燶地,配上朱古力醬及香脆多士。一口咬下去後,滿滿的幸福感湧上來!!
但一定要朋友分著吃,我最多只能食上三舊,不然會很膩~ 剩下的都是不大愛甜品的大少KO掉,哈哈!


現在想起來也想再吃,下次來要試其他的東西喲~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆

你的支持就是我的鼓勵,希望你能給我一個LIKE 喲~~
請多多指教喲~
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...