2015年7月24日 星期五

熱到一個點~~不如飲住生力撐龍舟節啦!

天氣咁熱,當然要嘆番杯啤酒啦~~~



之前放假都盡量留在家休息,但人太悶了,這個月的星期六日都頻頻出動!
之前襯著「生力啤酒節,香港龍舟嘉年華」係尖東百周年紀念花園舉行,就相約朋友跟老公一齊出去玩。雖然唔能夠飲酒,但去感受下現場氣氛都令到悶氣全消呀!


當日天氣超級好,現場氣氛也很熱鬧!今年嘉年華嘅music show仲有Ella @ S.H.E.  ‎Rubberband!!!

不過大肚婆唔同人逼了,所以我地主力唻飲住啤酒吹下水~~






天然真係熱到一個點所以我唯有望住老公杯啤酒消暑 XDDD



現場除了有大隻仔睇外,仲有野玩呀~ 
有幾部龍舟機可以玩呀~我就扮下野啦~~




又有d props 可以影下相~




亦有dancers 表演,

又有d表演者著住靚靚波波裙周圍同人影相~




我好鍾意呢位呀~幾靚女呀~

這個裝置好靚喲~~



盡興了一個下午,出年我要抱埋bb同老公朋友再來玩多次~~~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆

你的支持就是我的鼓勵,希望你能給我一個LIKE 喲~~
請多多指教喲~
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...