2013年8月16日 星期五

為肌膚解渴,就係咁簡單!

在什麼都要快、什麼都要即時、立刻見效的世代
連護膚都要快~
快還快,我可不想效果大減喲~

但用上它,既可skip了精華,但又好似用了精華一樣~
水潤度不減呀~

那就是L’Oréal Paris 第一支給肌膚的葡萄飲 - 水清新 葡萄籽面膜精華水[$129@175ml]



當中蘊含萃取自著名法國葡萄產區的葡萄籽精華,有效為肌膚提供50倍超強抗氧化力!
用法亦非常簡單,只需10秒,肌膚回復水潤,就像敷上了面膜一樣~~


法國葡萄籽精華具有強大活膚功效,能幫助修護肌膚,更可加強肌膚抵禦力
此外,成份用上玻尿酸及微囊透明質酸,為肌膚提供雙重保濕效果,內到外變得更柔軟與平滑真正由內到外變得更柔軟與平滑

更含有法國孚日山SPA礦泉水,礦泉水富有天然礦物質,幫助激活肌膚細胞,加強肌膚屏障功能,以達到最佳保濕效果。

三重成份保護下,皮膚輕易回復水潤呀~

packing 修長,夠慳位~用時雖扭開樽蓋,乾淨衛生



「水清新 葡萄籽面膜精華水」質地水潤,較一般Toner杰身一點,流動性雖不強但延展性不錯,很快就被皮膚吸收~



而精華水亦有3個不同的用法,簡單方便就做到高效保濕

1) Toner用~
將大約一亳字的份量倒於掌心,由下而上的輕輕打圈塗抹在全面上。




用後感到皮膚繃緊的感覺舒緩了。


之後不需塗精華,直接用moisturizer,也感到皮膚水份充足。
就算晚上長開冷氣,第2朝也不會有抽乾的感覺。


2) 面膜用~ 
配上化妝棉就變成百mask了~~



將精華水沾濕兩片化妝棉,稍稍拉緊然後貼在雙頰上,並把氣泡握走。



敷上約5分鐘,肌膚已吸收了精華水~



雙頰即時體驗面膜級水潤效果,毛孔亦因吸飽水而稍稍收細了。
適合急救用呢~

3) 保濕噴霧 
最後也可以把它倒進噴霧瓶中,隨身攜帶,隨時為肌膚提供水分~

不過我較常用的都是當作礦泉水或面膜,因為用上「水清新 葡萄籽面膜精華水」後,皮膚水潤度能keep一整日,就算沒用保濕噴霧也不打緊。

輕易簡便又高效親民價的L’Oréal Paris「水清新 葡萄籽面膜精華水」,沒理由不入手吧!



L’Oréal Paris專門店、各大萬寧、屈臣氏、莎莎、主要超市及藥房發售。 
顧客查詢熱線 : 2828 1437 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
  
 
更多的平台~ ^^ 
 

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...