2012年11月2日 星期五

SOFINA 秋冬美肌工作坊,直擊大放送



每年Thankful Week 朱迪都必掃嘅SOFINA,日前舉行左「SOFINA 秋冬美肌工作坊」,而朱迪亦有幸出席,學到好多實用嘅秋冬美肌小法則呢~

一到埗就見到擺得靚靚嘅SOFINA beauté & AUBE couture display!!


吸晴度其高!!!

今次「SOFINA 秋冬美肌工作坊」重點介紹了幾隻新產品呢~
1)      SOFINA最新嘅肌膚分析儀器美肌導向儀(Beauty Navigator Pro)

 
2)      SOFINA beauté 高濃度W雙效抗皺精華


3)      2012 Christmas魔法彩妝寶盒


還有其他SOFINA beauté高保濕抗老化護理系列嘅產品呢~


大會安排了專業BA讓我地率先體驗最新嘅肌膚分析儀器 - 美肌導向儀(Beauty Navigator Professional),進行皮膚分析,令我地更容易搵到適合自己嘅秋冬修護產品。

要分析皮膚前,當然要落妝先啦~

大會貼心嘅安排了洗面COUNTER,讓參加者以SOFINA卸妝油咕口臣潔面泡泡先潔淨全面。
 
  
更有多位BA在場從旁協助呢~
係非常nice BA幫忙下,用上起泡網嘅我輕易就打出如此CREAM狀嘅滑身泡泡呢~


洗面後用高濃度精華活膚露搽上面就OK~


透明嘅活膚露絕無色素,水潤質地,很易吸收。
由於近期近日天氣乾燥了好多,朱迪將活膚露沾濕棉花敷上臉呢~ ^^


(不過,SOFINA亞洲培訓部井上晶子老師說這貼法不太對,眼下嘅棉花要拉成U型,更貼眼才行!)


係敷臉期間 (),工作坊就正式開始了~

率先為我地逐一介紹今個秋冬嘅重點產品 - SOFINA beauté高保濕抗老化護理系列
  
秋天皮膚嘅三大敵人係 1) 空氣乾燥  2) 冷氣(室內及室外) 3) 紫外線。


呢三大敵人,容易令皮膚變得乾燥、暗啞及皺紋!

SOFINA beauté 係日本No. 1護膚品牌,口碑同銷量都係No. 1,一直受到各方力捧!
係朱迪身邊,亦有不少die hard fans!
而透過活膚露、活膚乳液同防曬乳液,簡單幾個 steps 已進行抗老化護理~


想進一步加強抗老功效,可加入SOFINA beauté 今個秋冬嘅重點產品 - 高濃度W雙效抗皺精華 [HK$390@30g]!!


水潤嘅濃厚啫喱質地,為我地帶來12小時持久滋潤、即時減淡幼紋,舒緩乾燥感!
更可全面使用,包括眼部位置!
跟住PACKING上嘅指示份量就OK了!
一支精華已可用於全面,非常方便!

用完W雙效抗皺精華後,早上出門,防曬乳亦係不可缺少嘅產品喲!
SOFINA beauté高保濕抗老化護理系列內嘅防曬乳有分水潤型及豐潤型,SPF30 PA+++ 足夠番工用了~


防曬真係唔能夠偷懶呢~ 做好防曬先能令皮膚免受紫外線傷害~
紫外線除左刺激皮膚產生黑色素外,更會加劇皮膚老化喲~
水潤嘅質地,很易推開呢~
少少份量已夠全面使用,上面後亦唔會有死白感,非常自然。

SOFINA除左skincare products聞名外,旗下化妝品牌Primavista亦不能忽略呀~
今年10月才推出嘅修護保濕精華底霜[HK$280@25g]


蘊含高保濕精華配方、防乾燥、防浮粉,用此base後,柔滑妝容持久不脫妝呢~


之後配上Primavista Foundation ok~

朱迪嘅係7號呢~
而且,呢個份量已經足夠全面上妝呢~

聖誕臨近正物色xmas gift給好姊妹?
不妨考慮下令朱迪bling bling眼嘅Designing Jewel Compact - AUBE couture 限量版2012 Christmas魔法彩妝寶盒!!! [HK$390]



(剛剛正式發售呢,快去counter 帶走佢吧!)

2012 Christmas魔法彩妝寶盒係三合一眼妝唇妝夢幻組合,共有4款顏色組合選擇。
(以下係其中三款)

 
每盒亦有能令眼部更明亮嘅「光澤珍珠」,及eyeshadow外,更連上下眼線粉亦包括在內。可愛色澤唇膏及唇彩當然少不了,隨盒更附有唇掃
一盒魔法彩妝寶盒已可打造派對妝容呢,更有塗抹方法教學喲~~

煩惱買邊隻eye shadow & lips回家?
朱迪反而更加唔知道揀邊個case!
數量限定嘅case 有珍珠白 & 幻彩黑!!!!


兩款同樣非常吸睛!!如何取捨呀!!!


工作坊上,SOFINA亞洲培訓部井上晶子老師幫我地介紹最新嘅肌膚分析儀器美肌導向儀(Beauty Navigator Pro)

由品牌創立至今,這部已經係第6代了!


 Beauty Navigator Pro以綜合分析肌膚嘅6大指數:


肌膚紋理、膚色、黑色素狀態、血色、透明度及肌膚橫切面圖等,深入了解肌膚嘅狀態,從而制定皮膚修護大計。

就係以Beauty Navigator Pro 專門設計嘅技術來測試呢!


 透過相機,替皮膚影3張相,就可以分析到以上6大指數!



而我地亦即場進行測試呢!

由於Beauty Navigator Pro鏡頭非常敏感,每影一張相都需要抹鏡頭。

 
如此專業嚴謹為求準確嘅態度,非常值得欣賞呢!

分析完畢後,由維持美肌嘅6大元素 : 保水力、皮脂、彈力、血色、黑色素及細胞間脂質來觀察整體皮膚質素呢!

朱迪嘅分析令我喜出望外呢!
首先,教大家睇下點分析先~


綠線巴地方係同齡比均值,實色嘅地方係朱迪現時嘅肌膚狀態。
一直以為自己係缺水肌,但原來我嘅濕度不錯,反而皮脂偏低!!!
 (但我已經日日用cream落妝同用face cream!!)
皮脂唔足夠,就唔能夠將水份更好地鎖好,同埋會更易令皮膚失去彈性。
而且血液循環最好呢!!! (因為我講野太多,所以面部血氣好嗎?XDDDD)
另外,黑色素排第2位呢!
黑色素分數高,代表面上色斑問題及膚色不均嘅情況不算嚴重。

最後,由井上老師再仔細講解一上冬日護膚程序及注意事項。
除左請參加者上台做示範外,我地台下亦跟著做呢~
將活膚露搽於面上,由下以上輕打圈按摩,令皮膚吸收。   
之後用上SOFINA beauté 高濃度W雙效抗皺精華,小小嘅份量夠用整塊面及眼部。
井上老師更教我地不少護膚祕訣呢~ 以按摩將如此厲害嘅產品慢慢帶入皮膚深層。



我地更即場將wrinkle sheet pack重點提升抗皺眼膜 [HK$220/12]敷上眼呢~~

 

具有淡淡鮮花芳香,而且更係啫喱mask可緊緊貼著眼下呢~


用一陣子就見到眼袋明顯亮白呢~
而且更可用於虎紋等位置,一舉兩得。





敷完膜後,朱迪用上Primavista嘅修護保濕精華底霜 foundation&蜜粉,就直接走了~~
用後膚色自然,透亮感不錯喲!!

離開時,更將SOFINAPRODUCTS拿回家試用呢~
試用後將不日出分享文喲~

朱迪渡過了一個開心、滿足、獲益良多嘅時光呢
多謝SOFINA!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...