2012年11月9日 星期五

我要身體好、我要訓得好!! 體驗「早稻田蟲草」之旅.始動。 


話說朱迪氣管一向比較弱,又成日訓得唔好~
成日捱夜,久而久之,身體好容易就病。

間歇性有做運動啦~~ 但真係好弱下....= ='''

剛剛嘅星期日去左行龍脊~~ 

龍脊真係幾好行,風景又靚!!!係開頭果段千步梯差d攞左我條命....
除左係飲食上盡量食得健康dintake品亦係比較留意嘅一項。

最近收到「早稻田蟲草」,



服用後可減鼻敏。強氣管。易安眠!
朱迪(touch wood)沒有鼻敏問題。但氣管弱同難入眠就非常想盡快解決!!!
對於經常一做運動就氣喘到爆嘅朱迪唻講,相信很有用。

由日本專研全新推出嘅早稻田蟲草,揉合培植冬蟲夏草Cs-4嘅強化氣管作用,以及日本大學專家研究嘅天然槐花精華,係市面唯一一隻加強配方針對鼻敏嘅蟲草產品,服後幫助呼吸暢順,同時改善睡眠及強化氣管健康。
 
而且更有其他功效:
1.
減鼻敏感症狀:培植冬蟲夏草Cs-4,加上日本專研臨床實證嘅槐花精華,強化功效
2.
強氣管:理氣止咳、化痰,有助呼吸暢順
3.
易安眠:寧神安睡,改善睡眠質素
4.
補肝腎:滋陰補腎,疏肝健脾
5.
強體質:提升免疫力,抗疲勞
point 1外,都非常適合喲!!

訓得好,身體自然好,皮膚就會跟住靚喲!!

以紙盒盛載



內有1樽90粒嘅「早稻田蟲草」



 
樽口亦設有密封式設計,安全衛生。


是膠囊packing~

建議份量,按包裝上指示,成人每日服2次,每次2粒。


而朱迪會每日服2次,每次1粒,以作保健用途。

之後再另文分享功效喲~

想知詳情,可瀏覽 http://www.wasedahealth.com/

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

送上龍脊之行靚相~~ (credit to photographer Eric Wong^^)

龍脊,3小時結束 邊hea邊行,好慢XDDDDD

背灣

我影緊石澳~~ ^^







附上大愛的低能照~~ ^^

名為「大地在我們腳下~」~ XDDD



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

★朱迪☆

bluesky_judy@yahoo.com.hk

facebook.com/judytseZ

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 




沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...