2012年11月10日 星期六

癲婆形象大翻新!!



朋友們,我終於如願嘅將我一把又長又亂又厚又爛嘅長曲髮剪去了!!!



呢把長髮大約跟了我10年吧!!



早就恨不得剪短佢~
可惜卻未能遇上夠勇嘅stylist為我操刀
(真嘅,我分別被3stylists reject...佢地唔肯幫我剪短...嗚嗚...)

有幸得到VS SASSOON邀請,亦遇上了夠勇嘅stylist。  



終於,我係全港首個戶外時尚Salon沙宣專業潮流SalonPop-up Salon,轉了個180度新髮形呢!!



「沙宣專業潮流Salon」係VS SASSOON為了全新髮型潮流 -凝.動而特意打造出唻,位於尖沙咀iSQUARE正門位置!

Pop-up Salon「沙宣專業潮流Salon」係期間限定喲~
117 - 14 (12nn-8pm) : @尖沙咀iSQUARE 正門位置
1115 - 126 :@中環Pius團隊髮型屋舉行

117試業開幕時,朱迪便急不及待嘅去轉look了!

另外,到現場打卡,就可以得到呢set travel kit~~~



先看看這Pop-up store!!!
Salon嘅外型已經超型,而且以戶外Pop-up store來說,可說是非常巨型呀!



位於iSQUARE正門這搶眼位置,每位行人亦投下注目體呢~


「外牆」亦有今季另一最新限定品
由國際頂尖時裝設計師Alexander Wang攜手合作跟沙宣全球創意總監Mark Hayes合作嘅限定設計!

門外設有reception



入內便是salon~


牆上都display了VS的產品呢~





而為我操刀嘅,係孫燕姿御用髮型團隊星級髮型大師Pius Yiu(姚派)Keith~

 而促使我剪短髮嘅,係Keith同我嘅一番對話:
Keith:想唔想剪短?
我:想!不過之後要做朋友wedding嘅姊妹+mc,剪短驚好怪。
Keith:但你唔會因為朋友結婚,而唔剪頭髮架嘛!
我:你岩!就剪短佢啦!

Hahaha!! 看似兒戲?
其實唔係!
因為我覺得Keith有佢嘅堅持同自信,佢覺得適合我,會說服我去試,而唔係我講多兩句就放棄嘅stylist!
這一點,令對第1次見嘅佢,很有信心!

一開始佢就決定幫我剪到呢個length~



有一刻,我想留多少少頭髮for set頭,提出不如剪到膊頭位。
Keith直說唔襯我~ 剪短好睇d~~~
好!我信Keith~~呵呵~

Keith亦一直好細心咁幫我剪

其實我要剪成尺長嘅頭髮,大可以快刀一剪先再慢慢修。
 但Keith偏偏選擇以細密嘅心思慢慢剪,很有耐性嘅幫我剪左1.5hrs


(其實佢好快手,我見佢幫其他人剪都唔駛咁耐....辛苦你了!!)
(d頭髮真係好~~~~~~~~~,又厚~~~~XDDDD 剪到我中途都唔好意思,想叫佢快手剪哂佢就算~~ HAHA)

1.5 hrs 後,我嘅全新形象便完成了!!!




最後的step用上了VSmousse 及髮泥,輕易就set到呢個髮型了~

Wooooooooooooooooooooooooooo!!!! 清新得很!!!


周邊嘅人亦說睇落下瘦左同後生左~~ (HAHAHA 唔知醜MODE啟動)
我已經立即睇唔慣自己嘅長曲髮了~
彷彿從來無留長過一樣HAHAHA

想好似我咁一試大師級嘅手勢及轉LOOK?

而家只要喺任何一間百佳、惠康、萬寧、屈臣氏分店購買VS系列產品滿$150元,就可以預約孫燕姿御用髮型團隊幫你打造新髮型架啦!

預約後,只要喺理髮當日準時嚟到,帶埋收據正本就可以享用理髮服務架啦,唔會再有額外收費!
CLICK 呢度睇詳情啦~http://bit.ly/Pjkf8

未諗到買咩?
可入手由由國際頂尖時裝設計師Alexander Wang攜手合作跟沙宣全球創意總監Mark Hayes合作嘅限定設計。




將經典嘅紅色包裝,換上鮮明嘅黑白對比色,配合幾何線條圖案,煥變成8款限定品。
Again,期間限定呀!!!
輕輕鬆鬆就可以將大師級嘅作品帶回家啦~

這新設計真嘅很吸晴呢
大師級果然唔同D!!!

另外,可選購「沙宣順滑提升防熱護髮噴霧」及「沙宣極緻亮澤修護凝露」



佢地絕對係趕時間嘅秀髮塑形孖寶!!!!

之前亦曾經分享過了~ 可以看看喲~
塑造鋒利曲線,不需瘦身一樣擁有

D去買VS系列產品之後去登記啦~
聽聞D TIME SLOT好搶手呀~


小插曲:
想說,每一位髮型師拎起剪刀時都閃閃發亮嘅~但一放底剪刀就係怕醜孩子~
話說一路影呢張相時,佢好唔自在呢~~~ HAHAHA



多謝你Keith!!! 你嘅功力同信心令我呢個新look被每一個人都稱讚呢!!

 
想知多d沙宣專業潮流SalonPop-up Salon同產品資料,可瀏覽

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



 


2 則留言:

  1. hello, 想問吓 Keith 而家係咪仲喺 vs 呢? 我覺得你個髮型好好睇,想揾佢剪頭髮,但揾唔到 vs 有冇 shop

    回覆刪除
    回覆
    1. 果時Keith係以孫燕姿御用髮型團隊 – 星級髮型大師Pius Yiu(姚派)嘅名義做呢個project呢~
      我無佢卡片,唔肯定佢係邊間salon。不過你可試下中環的 Orient 4 Salon,(地址:中環雲咸街15-17號萬祥大廈4樓)因為呢個活動之後移師左去呢間salon呀~

      希望幫到你~:)

      刪除

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...