2012年11月26日 星期一

秋冬起,三蛇肥。秋冬起,人更肥!!??@@

秋冬,是美食嘅季節。


大閘蟹、打邊爐、pizza、韓國鍋,還未計仲未食嘅蛇羹、放題...



美食當前實在難以抗阻,很容易就墜入喪食陷阱....
繼而變成脹爆身型...no way!!!!

遺憾地,這幾年嘅"年脂"就係咁樣儲落嚟... =.=””” 


(photo credit : Mr. Wong Ar Po)

真係無眼睇!!!

(photo credit : Mr. Wong Ar Po)

今個秋冬, 朱迪自知忍唔到口,所以一個月前開始,每次喪食前都會為自己準備supplement


佢係加拿大AG「楓之寶」嘅控脂修身配方


來自加拿大嘅AG「楓之寶」,係加拿大已成立了60年,多年來得到顧客嘅支持,並一直推出多元化嘅優質保健產品。打入香港後,除每年均獲頒發「屈臣氏健康美麗大賞」外,更屢次榮獲「西式保健產品」鑽石級健康美麗大獎。

作為修身產品仍受多方肯定,證明佢安全、衛生,大可放心服用。

(但留意喲,有左bb同正授乳嘅媽媽請勿服用喲~)

一樽控脂修身配方內有60粒膠囊。

樽上及包裝上亦列明服用指引,記著一定要遵守。

Supplement 嘅服用份量都是經過嚴謹計算及研究,服用不當不一定有效,可能更會有反效果。所以要小心服用呀!


係用膳前半小時服食2-3粒就可有幫助吸收油脂。

每次勁食前,朱迪都會先食2粒,等佢可以幫我吸下d 油脂。

原理在於,AG「楓之寶」嘅控脂修身配方含專利成份高密度甲殼素,由蝦殼提煉,組專業實驗室對照測試,比一般甲殼素更有效吸走脂肪。

 

另一成分 卡尼丁有助啟動細胞燃燒脂肪嘅機制,將已吸收嘅脂肪轉化為能量,咁會令到脂肪無咁易積聚體內。

亦含有黑茶食份,能溶解腸內脂肪,提升控脂效果。

服食後發覺會有少少飽肚感,但唔係唔舒服嘅感覺。


 除可吸油外,飽肚感可令自己食少dYEAH!!! bonus 呀!

更可選擇有需要時先服用,咁就唔駛就住就住啦~~
(要修身亦不能斷絕朋友嘅飯聚喲~ 最多飯前食AG「楓之寶」,飯後再行幾個圈喲~~)

而且,控脂修身配方共唔係減肥藥,食後無不適感, 唔會心跳加速、口乾、訓唔著,令朱迪食得非常安心。
(以前試過食西醫開嘅減肥藥,副作用大到呢...D死人咁濟..... = =”””)

唯一令朱迪帶嚟比較頭痕嘅效果, 係服後會令排便困難, 尤其本身嘅腸胃一向不好。
雖然有一點困擾,但唔係很嚴重嘅影響,只係需要俾多少少耐性就ok 了。

通常,朱迪會多食蔬菜及生果,就能免卻煩惱了。


呢個月嘅喪食日,都有佢嘅幫忙,體重不但無升,更有些微回落呢。

面亦好像瘦了~ ^^
 
仲要,呢季已經食左9隻大閘蟹,都仲keep到呀~~~ hahaha 

 

對於長坐office 零運動嘅我係bonus 呢!
唔想秋冬d鬼祟肉愈唻愈放肆,開懷大吃前不妨一試AG「楓之寶」嘅控脂修身配方~~


全線屈臣氏有售


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~








沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...