2012年11月21日 星期三

隨時Take Your Look.隨時 TICKaLOOK.show off !


iPhone Android風行全球,造就happy sharing 風日益強大。

大家平時用facebookinstagram update status,如果想share fashion look?
如果有個app可以非常簡單就能跟朋友們share 每日look,會唔會特別好玩呢?

介紹一個近期很紅嘅fashion platform俾大家 - TICKaLOOK

 
TICKaLOOK是一本網上潮流時裝指南,用戶不單止可以跟大家分享個人look,更可以睇埋其他人嘅look,見到鍾意嘅,俾個“TICK” √佢再分享到其他社交網站,如:facebook、微博、twittergoogle+等。

一直深受眾著名潮流達人支持,包括: 雷頌德、吳雨霏、藍奕邦、RubberBand四子、模特兒Evelyn ChoiSuki Wong以及著名DJ少爺占、麻利亞、梁文禮EKEE等。

TICKaLOOK最近亦推出了iPhone app~

Upload自己嘅造型時,更可以係每件衫同飾物上面加tag,豐富造型資訊。
讓一眾時裝狂熱份子透過TICKaLOOK,參考不同潮流風格嘅時裝配搭,尋找配襯靈感,繼而創出自己嘅獨有風格!

TICKaLOOK iPhone App操作簡易,用iPad download亦一樣方便,只需:

1.    下載並登入TICKaLOOK App(可連繫facebook帳戶)


   
2.    VIEWaLOOK : 瀏覽當日上載嘅潮LOOK



3.    TICKaLOOK : “√” 你所欣賞嘅LOOK




4.    LOADaLOOK : 啟動相機即時拍下潮look或上載手機相簿內嘅照片



5.    於身上衣服及飾物上加上仔細嘅標籤tag,例如顏色、品牌等


6.    再加上標題和簡單資料就能馬上上載照片! Happy Ticking!


輕鬆簡單就可以share 你嘅今日造型~



快d download一齊玩喲~

 TICKaLOOK專頁http://www.tickalook.com/
TICKaLOOK facebook專頁https://www.facebook.com/tickalook
TICKaLOOK 微博專頁http://weibo.com/tickalook

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~






 



沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...