2012年11月22日 星期四

我找到了!



我可以作此假設嗎?
愛美嘅女孩子窮一生都在尋找最適合自己嘅化妝品。

經過多年尋尋覓覓、碰釘撞版後,我想,我找到了最適合自己嘅eye shadow~

遇上她嘅時刻,是最近參加嘅BECCA Smoky Eye tutorial
  

 
 來到IFC Lane crawfordcounter,見到各式BECCA嘅化妝品,已令人雙眼放光。


有防曬

  
底妝


 遮暇膏有多達34種色調選擇喲~

唇膏


當然唔少得新品 Ultimate Eye Colour Quad (HK$550) Ultimate Colour Gloss (HK$300)



而這一日,make up artist就會以Ultimate Eye Colour Quad打造經典且富時代感嘅Smoky eye!

Ultimate Eye Colour Quad備有4款優雅色調 :

Night Star (煙燻炭灰色)
Galactica (煙燻古銅色)
Eclipsed (煙燻橄欖色)
Astro Violet (煙燻深紫色)

雖然係Smoky Eye tutorial,但亦會化上full make up
所以上妝前,先卸走防曬。



有別於一般化妝程序,make up artist會先化眼妝再化底妝,以免濃眼妝整花妝容。

先以Eye Tint base打底,加深眼部輪廓之餘亦可令眼妝更持久。



 Eye Tint嘅顯色度非常高,份量不能多,一粒綠豆size就夠了。

 
輕印上眼瞼後,已經見到啡色作底色了。



Eye Tint除可當Eye base外,亦可當eye shadow,配上眼線已經令到雙眼很有神了。
早上出門可先用Eye Tint,收工化上Smoky Eye便更美艷了~

然後便到主角Ultimate Eye Colour Quad癲子皮膚白晢artist 幫佢揀左Galactica (煙燻古銅色



Galactica古銅色係比較易襯衫嘅顏色,估計大家第一盒入手嘅eye shadow kit都係啡色吧~ ^^

質地非常順滑,顯色度亦高
四色眼影組合以啞光、半啞光及金屬色調。
一盒眼影組合已擁有各種色調、可配合心情隨意打造當日眼妝。

更包括光影和陰影,令眼妝層次分明。
而且,用一盒已能打造整個眼妝,唔駛再左配加配。

Artist教嘅化眼妝steps如下~



1號:先用啡色係眼窩位置做底色,掃至眼窩水平中間位置便可,無需塗太高位置。
2號:再於其上用閃啡嘅顏色blind 開,造成漸變效果。
3號:之後再用淺色閃啡係眼頭打亮眼睛,令雙眼看起來更大。
4號:最後再用深啡色作下眼線。

記住喲,要打造靚靚blend開嘅smoky eye,每上一隻色前都要換另一支乾淨嘅掃喲~

最後,以黑色eyeline畫上內眼線便成了。


BECCA嘅眼線膏係傳統型嘅眼線,先點上眼線膏再溝少少水,咁會令到眼線更持久。

Ultimate Eye Colour Quad不單方面使用、顯色度高。
佢更蘊含具抗氧化功能嘅維他命E,有效保護敏感嘅眼部肌膚,雖知道化smoky eye係對眼部皮膚有多大負擔。

更提供滋潤及抗炎嘅功效,而且不易脫妝。

眼妝完成,便化底妝了。
用上Luminous Skin Colour
 嚴格分,它不算是粉底,它是tinted moisturizer

foundation 更水潤、更貼面。
而且,用後不需用卸妝品卸妝,用暖水便可以了。
絕不傷皮膚喲~

coverage要求高嘅,可以用上Luminous Skin Colour再上foundation
想要透薄自然妝,直接用後上碎粉就可以了。

質感水潤幼滑,延展性高,毛孔亦被即時遮蓋。
用時見到膚色即時明亮起唻,簡直magic一樣!


之後用上遮瑕膏作重點遮瑕。
最後,掃上碎粉及胭脂就完成底妝了!



Luminous Skin Colour更令皮膚帶出白裡透紅嘅膚色,妝容透薄自然,美麗動人。
絕對係一見愛上嘅產品!

眼妝、底妝完成,還有唇妝喲~

用嘅是Ultimate Colour Gloss (HK$300)



Ultimate Colour Gloss備有7種各具性格而又shinny嘅色調。
喜歡嘅,亦可以隨意溝色喲~

朱迪最喜歡佢不易褪色,有時搽完lip gloss唔覺意會整污糟男友件衫好難洗嘅.... = =””

蘊含抗氧化功能嘅豐富維生素E有效撫平唇紋,滋潤雙唇。
更有SPF15嘅保護喲~

Artist 將呢2兩隻溝埋幫癲子搽上。




Colour Gloss顏色亮澤自然,質感輕盈不帶油膩感。
絕無防腐劑,亦通過敏感皮膚測試

Tutorial 後回家亦嘗試了自己用Night Star (煙燻炭灰色) 化了眼妝~  

 
很容易handle的顏色~~ 而且不脫色喲~




我找到了最適合自己嘅eye shadow,你呢?


有關BECCA及其產品資料,請瀏覽

銷售點:
國際金融中心連卡佛、時代廣場連卡佛、BECCA LOUNGE活方


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~








沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...