2012年11月1日 星期四

秋冬.身痕.那麼煩

唔知大家有無試過壓力大時用好熱好熱嘅水沖涼,用唻減壓?

朱迪有,仲係經常性咁做。
透過熱水,我希望將一身壓力通通沖走。
然而卻帶來令人煩惱..... 搞到身痕....

尤其係秋天時,用咁熱嘅水沖涼簡直就跟皮膚作對一樣
沖完涼後皮膚只會變得又痕又乾...
得不償失啊!!! *0*

所以,每次沖完熱水涼過後, 我總會搽上全新升級Vaseline 全效滋養潤膚露~~ 即時為肌膚補充失去水份喲~~



全效滋養潤膚露選用純淨燕麥精華~~  
用時會問到濃濃嘅honeyoat味道~~ (雖然應該無落蜜糖~ 嘻嘻~~)


蘊含突破性科技Stratys3,可迅速深層滋補肌膚喲~
Stratys3可將肌膚表面水份鎖住、更可幫助保濕及能滲入肌膚底層,達至柔軟滋潤之感~


質地屬於清爽易推body lotion,好快就吸收了~



更會感到皮膚柔軟度增加了~

通常朱迪會係沖涼後搽一次,臨訓前再補一層厚d嘅~
令到呢2重保護發揮24小時呵護之效~~
2朝起身,就算呢2日氣溫急降,都唔會有乾燥感~~

另外,亦會將佢當做急救之用~

朱迪嘅皮膚比較易敏感,當痕癢難當時,一R,除左會紅哂外,仲會紅腫。



之後會即時搽上全效滋養潤膚露~ 打圈按勻推哂d cream入去,等一陣就吸哂了~
而且大約10分鐘後,就會見到原來又紅又腫嘅肌膚退紅了、開始散腫了。
次次見效呢~~

而除左朱迪係Vaseline粉絲之外,朱迪嘅妹妹都係用家呢~
而妹妹皮膚無我咁乾,所以佢大愛另一支lotion – 蘆薈保濕潤膚露~~~



蘆薈保濕潤膚露蘊含純淨蘆薈精華及突破性科技Stratys3~



質地比起全效滋養潤膚露略為清爽,同樣地非常易吸收。


蘆薈味亦係令人有舒服自然嘅感覺呢~~
妹妹通常睡前搽一次,第2朝皮膚嘅滋潤度同柔軟度都增加了~

而朱迪呢?
屋企又一支,公司梗都要有一支啦~~
朱迪嘅公司保濕之寶就有蘆薈保濕潤膚露同全新嘅玫瑰深層滋潤護唇霜~


咁又再凍嘅天氣、再乾嘅冷氣,都令全面滋潤呵護了~~ ^^





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 


沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...