2012年11月20日 星期二

趕.求速度 3合1底妝誕生



天氣轉涼,早上懶床情况愈來愈嚴重。
但遲起床都唔代表能烏wear番工!
Max factor 剛剛推出嘅31無瑕持久粉底液而家上場, 實在非常岩timing!



上星期, 朱迪便出席了Max factor workshop


 
Workshop 在中午開始,大會貼心嘅安排了精美finger food正好醫肚呢~


Workshop 開始前, 更有BA 註場, 等我地親身試下Max Factor 全新31無瑕持久粉底液呢!



三合一配有4 色,#35 Pearl Beige/ #40 Light Ivory/ #50 Natural/ #60 Sand





聽聞#50 Natural很受歡迎呢~
BA為我挑選嘅是35 Pearl Beige~

選購31無瑕持久粉底液時,更送你一支極高質素嘅專業粉底掃,便成了「I AM ETERNAL」嘅最佳完美組合

 

無瑕持久粉底液嘅厲害之處係簡化三個底妝程序,包括打造啞緻底霜、平衡油光嘅修飾遮瑕膏,以及長達5小時嘅防曬保護。一支就達到「打底、遮瑕及防曬」嘅功能。
而且內含特別嘅控油因子及遮瑕配方,大大減少補妝嘅需要及出現令人尷尬嘅油光亮麗持久妝容隨手可得。亦配有SPF20防曬不含油脂配方,經過膚醫學測試適合敏感肌使用。

極岩講求速度又絕不馬虎嘅女孩子們。

用粉底掃除可打造貼薄及透明感妝容外,更可避免手指上嘅油脂沾到粉底液,令妝容更持久。

粉底掃嘅質地非常好,很容易就能把粉底液推開。

 

粉底液嘅延展力不錯,輕掃幾下就推開了。

$168嘅價錢有1粉底液+專業粉底掃,可謂超級抵玩之選!

當日更由Max factor香港區首席化妝師 Jonathan Li 為我地示範攝人派對妝容。



Jonathan超級幽默,整個workshop 氣氛非常熱鬧呀~
佢仲教路,要去持久底妝好緊要!

未化妝前model膚色教暗啞,雙目比較無神。


 Jonathan教了我地3 個方法, 將粉底液發揮最大功效。

 
1) 以粉底掃係面上推開粉底,能將粉底拉薄,造成透薄感
2) 以粉底掃輕拍,可提高遮瑕度。
3) 於重點地方作重度遮瑕,如黑眼圈、暗瘡印或斑,可先以推開粉底,再係重點遮瑕位置作輕拍。咁遮瑕度高之餘亦唔會太厚。
 

底妝完成,胭脂當然不能少。



胭脂除左可以就咁掃上面外,更可以混合少少粉底液,製成胭脂膏,令胭脂不易甩之外,更可打造自然亮麗感。
而且,仲可以將d太深色嘅胭脂溝淡,一舉兩得。

最後用上粉餅定妝,咁啞緻無瑕底妝便大功告成了!


Jonathan教路,攝人派對妝容最緊要對眼,一對攝人嘅雙眼最容易成為全場焦點。
 
首先,以黑色眼線筆畫上幼細眼線
畫至眼尾時,輕輕拉長0.51cm,有倍大眼鏡功效




先用Smoky Eye Effect Eyeshadow嘅白色眼影打底,再以黑色眼影由貼緊眼線嘅位置上色,
 
套用Jonathan秘訣之「一拖再拖」,令眼妝更顯色、更具立體感。


再係黑色眼影上加少少藍綠色眼影,整個眼妝即時sharp哂!

之後用上長效24小時mascara,搶眼眼妝就輕鬆完成。


 

 Lip? 輕掃一層淺粉紅色帶光澤嘅lipstick,咁就唔會搶去眼妝了。
化妝後嘅model,膚色光亮均勻了,雙眼更係攝人,勢必成為全場焦場。




Workshop完結前,大會更俾我地自己發揮DIY yogurt dessert~


看朱迪mix and match嘅成果~



我地係現場影下相、試下productsworkshop就完滿結束啦~




我亦帶走了適合自己嘅#35 Pearl Beige專業粉底掃



多謝Max Factor & Jonathan !

價錢:$168 / 4
(#35 Pearl Beige/ #40 Light Ivory/ #50 Natural/ #60 Sand)

現於各大專櫃有售,Max Factor銷售點:
尖沙咀海運大廈三階LCX 、指定屈臣氏及、萬寧、莎莎及卓悅

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~






 



沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...