2012年11月27日 星期二

用支叉,打造娃娃眼!



睫毛液係能令雙眼倍大嘅最簡單嘅美妝品,更係不得不帶出街嘅妝物。
然而,要搵一支超勁濃密效果嘅睫毛液總D難度。
唯有搽多一層又一層、換上一支又一支來打造大眼睛。

而最近,朱迪用上自己嘅MASCARA後,會再用上001黑色嘅ANNA SUI極緻睫毛豐盈膏,進一步加強豐盈效果。


睫毛膏同睫毛液有所不同,膏狀質地較厚,可填滿每根睫毛間嘅空隙。
質地比較順滑,不易係睫毛上形成結塊。

很特別嘅設計,像支叉一樣,板狀刷頭對掃成極緻豐盈濃密效果很有幫助。

 
轉出睫毛膏時,由於質地較厚,會痴住板狀刷頭上。


用時須將多餘嘅睫毛膏刮走,免得過量嘅睫毛膏痴住睫毛,反而有反效果。

用時90度垂直搽係每條睫毛上,向上擦 (不是慣用嘅Z型),填補睫毛間嘅空隙即可。


向上擦嘅手勢可令睫毛膏緊貼每條睫毛之餘,更有輕微提升睫毛效果。

由於刷頭幼細,搽下眼睫時亦非常方便。
就算快手搽時整到落塊面度,都輕易抹走。

會見到每一條睫毛沾上嘅睫毛膏更多,造成根根分明、更黑更粗嘅效果,而且更持久而不暈染眼妝


 睫毛間嘅空隙都被填滿,增倍豐盈效果就係咁簡單。



用法簡單,可以係用完睫毛液後,再搽上豐睫毛盈膏,咁睫毛就即時增倍豐盈濃密效果。
 又或者,先用MASCARA BASE,再搽上極緻睫毛豐盈膏。




用後感:
效果唔錯,比平時用開嘅一般睫毛液更為根根分明,豐盈濃密效果很突出,眼睛雖有即時放大嘅效果,但又唔會過份浮誇。而且就算係油眼嘅我,搽左一日都唔會熊貓眼嘅後果。唔想再喪搽睫毛液打造豐盈效果、又唔想變熊貓眼,可以考慮ANNA SUI嘅極緻睫毛豐盈膏啦。

3 色:黑色、鮮藍色、粉紅色

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...