2012年11月19日 星期一

旺角新潮點.ETUDE HOUSE正式登陸香港~~~



ETUDE HOUSE韓國 K - Beauty Make-Up NO.1 品牌大家不會陌生吧~



每有朋友到韓國,ETUDE HOUSE就係手信target之一!  
以開架品牌既價位售賣有如專櫃貨品質素的她,好用度其高呀!!

11月,ETUDE HOUSE香港首家專門店亦已於旺角開業。(位置係旺角百老匯戲院斜對面)


 朱迪亦率先去了參觀呢~~~ ^^



店內的裝修很可愛呢~ 以品牌顏色作theme color,並以可愛甜美designdecor

 
像公主房又像洋娃娃房一樣,就像是每個女生心目中想要的房間喲~~~

而且產品眾多呀!應有盡有,令人眼花撩亂呀!

ETUDE HOUSE的產品多元化得很,包括護膚、美妝、美甲、梳洗用品都一樣有齊。
不知從何入手,好想將整間鋪都搬回家呀!!




 
handcream都這麼可愛,當xmas gift 一流~


 呢個eye mask勁好用!! 係每次朱迪托朋友買既item之一~~



係香港都買到啦~~ 呵呵呵呵~



給我遇上Precious Mineral BB Cream ~佢係ETUDE全球銷售冠軍

 
珍珠BB系列每分鐘賣出9!!! 非常厲害!!


而且用佢化素顏裸妝非常好喲!

這款鐘鈴狀的shower cologne很可愛~



比一般香水更清新持久既沐浴香氛,亦可當作髮香噴霧,更可當作香氛呢~

多種天然萃取精華的面膜,貼面度高,而家唔駛託人去韓國買啦



保濕緊致雙重保養系列,包括Moistfull Collagen Cream (50ml) & Moistfull Collagen First Essence (100ml)

 將cream試了上手,超級水潤,搽上後手都在閃閃發亮!

 
Make up方面的best seller 當然唔少得韓國獨家既Lash Perm 3 Step Mascara (10g) 



輕鬆打造韓式娃娃眼妝。3級調量,調整濃密纖長度!清純濃密甜美濃密放電濃密隨心情喜好打扮!
 
眾多best seller中,朱迪最喜愛的還是Moistfull Collagen Cream~
最適合冬天用喲~

 
[限定版] Etude 2012 聖誕限定套裝 <Christmas Miracle Collection>亦推出了~
限定版更只在韓國以外地區發售,分別有Sparkling HolicRomantic Holiday由眼影、指甲油、唇膏組成,甜美妝容或悄麗妝容邊樣適合你?



小插曲:
ETUDE HOUSE真係受盡fans所愛喲,上星期510點幾都仲有咁多人喲~唔知係味買限定Christmas Miracle Collection?




店舖地址
九龍旺角豉油街24-26號地下24號鋪 (營業時間:早上10-晚上11時)
(位置係旺角百老匯戲院斜對面)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 


沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...