2012年11月29日 星期四

唔再辣死人的消毒漱口水

朱迪一直都有用漱口水嘅習慣
但有個難題係:每次用完條脷都有D痛嘅感覺,因為佢地嘅薄荷成份太勁,有時仲會用到標眼水XDDD

一直想搵一支比較溫和但同樣能殺菌嘅漱口水,但市面上,好似溫和但又”入得口”嘅選擇比較少。

最近遇上了必妥碘冰涼清毒漱口水(Betadine Mouthwash Gargle),






佢嘅溫和”味道”解決了我嘅煩惱。

必妥碘冰涼清毒漱口水使用瑞士配方,可以舒緩痱滋、口腔潰瘍及喉痛、更可辟除頑固口氣





盒上跟樽上亦列明生產日期及過期日,就算開封後將盒掉了,亦不會忘了過期日子,最岩我呢d大頭蝦嘅人士使用。



不過呢~250ml 嘅份量,如果每日早晚使用各10ml,大約2星期就用完了。

很少見嘅PACKING,是密封嘅,見唔到入面嘅漱口水,但卻更顯出其專業。



樽口同樣是密封嘅,用前須剪開小缺口就行。


剪開後嘅樽口很細,這樣很容易控制份量,免得朝早唔清醒時一次過倒潟哂... (因為我試過用其他牌子,朝早一倒,無左1/4支XDDDD)




漱口水顏色偏深,像紅酒一般 ;p


 更好嘅係,可因應唔同需要而加減使用份量





生痱滋、口腔潰瘍及喉痛時,每日用2次,每次2樽蓋份量(每樽蓋=10ml)
日常護理:每星期2次,將 1樽蓋漱口水稀釋係2倍嘅水入面。





同樣地,2個方法都係徹底漱口30秒後吐出。

味道,唔似一般漱口水咁辣,反倒似醫院嘅消毒藥水,但唔算難頂。
漱口後亦唔會辣到要再用清水漱口多幾次。
建議漱口後唔好即刻漱口或飲水,咁會令漱口多水嘅殺菌成份更持久。

而我嘅做法,通常係加水溝淡佢唻漱口。
有時會見到口腔入面嘅污糟野俾洗走,感覺很滿足呢~

最近,唔好彩生左粒痱滋 (嗚....),就直接用2樽蓋漱口,作特別護理。


因含殺菌成分1%  Povidone Iodine,所以能殺掉可惡細菌。



 “入口”第一下會覺得粒痱滋痛痛地,漱口多15秒左右就痛楚平復了。
用後感到痱滋嘅痛楚減低左,而好番嘅時間亦比平時短左。


使用瑞士配方,30秒就可舒緩痱滋、口腔潰瘍、去除口氣及舒緩喉嚨不適,而且比較溫和唔會辣死人,真的不錯喲!



 正係度物色緊漱口水嘅你或正在使用漱口水嘅用家,不妨考慮下買支傍身呀?



屈臣氏有售

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~







沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...