2012年11月7日 星期三

年年驗身,令你放心~



這句足以爆出朱迪年齡嘅slogan,唔知有幾多人聽過呢?

身體是瑰寶,小時候唔識得對自己好d,導致身體一向都唔好。
唔好嘅地步係去到要用唻形容!! 
兼且已經久病成醫了~ 懂得不少健康小貼士呢~ [正打算擇日撰文分享下~ ^^]

正因身體健康係買唔到嘅,但疾病卻可以預防。
所以養成好習慣,年年驗身可更加了解自己嘅身體狀況喲~~

這一日,朱迪去到了位於彌敦道美迪寧廣場3 Procheck 保卓體檢中心,做了一個免費身體檢查呢~

[很方便嘅,一出油痳地港鐵站 B1 就到了] 


九龍又多一個新地方做body check~
真好~ 多一個地方疏導人潮唔駛等到暈。

Procheck 保卓體檢中心 



10月中係美迪寧廣場3樓開幕,並以家庭式醫生概念,結合專科醫生和醫護專家嘅意見,為各位在健康上作出良好支援。

一到埗,朱迪覺得裝修很warm呢,以木色為主調,不會有冷冰冰之感。


立時好感度提升。

 入內,乾淨企理嘅大堂更設有敞大梳化呢~



這天做嘅體檢較簡單,內容如下        :       
- 體格檢查
- 血液分析
- 糖尿篩選
- 肺影像檢查
- 小便測試

當日,朱迪選擇晨早去到,由於要驗糖尿,所以空腹到場呢~

簡單登記後


 等一等,便先度高磅重~~ 


 著住dr martin 嘅我懶得除鞋~ haha

之後便量血壓了~


 護士小姐很細心又手勢熟練呢,三兩下就度完了~


結果一出,太好了~ 血壓回升了呢~~
從前血壓偏底嘅情況改善了喲~~

之後便到朱迪最驚嘅部份 抽血了!!!!!



話說,朱迪怕打針嘅,未至於會大叫,但絕對唔敢睇住人地打針、或自己打。
但替我抽血嘅護士小姐很專業手勢亦很好,很快便搵到我嘅血管(因為血管幼,抽親血都搞勁耐.....)

令我很安心喲~~~

見到我緊張亦同我吹下水,等我放鬆下。
抽血嘅時候一d都唔痛~
之後手亦無瘀到,抵讚呢~~ 
我地嘅血呀~~~~


抽血後,唔駛再餓肚子了~~
可以食野啦~~
保卓貼心嘅準備了三文治及飲品,好讓我地補充體力呢~~



然後就做「肺影像檢查」,測試肺功能~
很特別嘅以這儀器,大力用口一吹,就能測出結果呢~



由於此步驟很有趣,朱迪之後不停問護士小姐有關測試嘅內容,護士小姐亦十分樂意,詳細回答呢!
令我感到備受尊重呢~~
(因為有太多次bad experiences,去其他d體檢中心,護士小姐會覺得我煩,又唔識,一副「問唻做咩」嘅語氣回應。令人火大!!)

之後留小便樣本做進一步測試便ok~

全程約45mins,過程快捷又方便,護士小姐們亦很有禮拜及笑容親切。
(最怕去d木口木面無唻神氣嘅體檢中心,入去check幾個鐘,個個都無表情,會令到人心情差呢!!)

而且,一星期後,便有報告了~
護士小姐更先打來詢問想到Procheck拎報告,(因有問題可即時查詢喲~
還是想寄去家中。

忙碌嘅朱迪選擇寄去家中喲~
報告結果很正面喲~

這一次嘅body check雖然簡單,但過程令朱迪很安心,服務態度細心之餘亦非常專業。
看來,下一次body check Procheck 保卓體檢中心係不錯嘅選擇呀!




地址: 九龍彌敦道525號美迪寧廣場 3樓 (油麻地 港鐵站 B1出口)
熱線:3120 0900


營業時間
星期一至五 : 8:30am - 8:00pm
星期六 : 9:00 am - 5:00pm



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 


沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...