2017年7月9日 星期日

Modos雞蛋仔★必食肉鬆蝦乾雞蛋仔★

喺黃埔番工,如果唔行出黃埔新村,基本上無啖好食。
有日食完LUNCH後,見到新開了Modos,而且無咩人排!即夾同事買雞蛋仔食~




咸甜款都好吸引,最後叫了一底「肉鬆蝦乾雞蛋仔」及「伯爵雞蛋仔」share食~




雞蛋仔即叫即製,所以喺黃埔新村及差不多過哂 lunch hour 呢d比較少人嘅時間先唔駛等咁耐。
製作時已聞到好香嘅雞蛋仔味~~~

「伯爵雞蛋仔」




入口有好淡、好淡嘅伯爵茶香,但真係好淡。要連續食2粒,落到喉嚨先食到茶香。
我自己麻麻地。但同事話「食食下都ok」

「肉鬆蝦乾雞蛋仔」


外層脆口,肉鬆配蝦乾本身已是絕配,但原來意外地帶點微辣,令味道更豐富。我勁鍾意食,一條友食咗半底。


總括都幾好食,下次要試羅宋湯味!

摩豆 Modos
紅磡德民街29號德民大廈地下B1舖

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...