2017年7月6日 星期四

平價嚐不俗西班牙菜★灣仔La Cobi★

在灣仔,食西班牙菜價錢不會太平,但竟然亂打亂撞找到一間抵食兼味道不錯的西班牙菜餐廳。

之前襯有時間跟朋友到灣仔玩具街想找一些玩具給仔仔,意外發展在轉角的小巷有一間小店是食西班牙菜。差不多lunch time,見不用等太耐,便走去試試。

Lunch set以灣仔這旺區來說,不算貴,HK$98-$138之間,有麵包、沙律或餐湯、主菜及飲品,加$18更可以點一客New York cheese cake。

是日餐湯是忌廉蘑菇湯,有打碎了的蘑菇,味道不錯!


餐包配上自製的新鮮蕃茄蓉醬,很特別!

沒有仔仔在場,點了我最愛吃的肉眼扒,更是medium rare,慢慢嘆!

香煎紐西蘭肉眼扒配西班牙椒


用上厚身的肉眼扒,但依然juicy,肉質幼嫩,很好吃。
更重要是真的是medium rare,沒有因錯手將它變成medium~
以lunch的價錢來說,這個質素非常不錯,而且很抵!

完main course後很想嘆甜品,但我不吃cheese cake的,問店員後點了這個傳統西班牙甜品,「西班牙油條Churros」。



我本身很怕食肉桂的,但這裡的Churros令我大大改觀,鬆軟、微甜,很好吃呀~~

La Cobi Restaurant & Tapas

灣仔麥加力歌街13號地舖

 謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...