2017年7月11日 星期二

港式情懷、港式美食★老夫子餐館★

身為80後,一定有睇過老夫子。

那些年沒有智能電話,星期日同屋企人去飲茶,一份報紙全家睇,唔夠分,老爸就俾錢我地去買老夫子。

那些四格漫畫、那些四字成語,點滴在心頭。

係老夫子餐館食飯,


每一樣食品或飲品都係用四字成語來命名。

有一刻好想憑成語點餸,但都係唔好亂唻啦,我地得2個人,冷靜d好。

錦上添花 (羅宋湯)

老式港式製法,入口微辣、微酸,重點係濃湯!
而家好多羅宋湯已經煲到水咁,呢度嘅依然係濃湯,好正!

十萬火急 (熱情鮮果冰茶)

超大杯,可以share一齊飲。味道唔錯,好抵飲!

耐人尋味 (瑞士汁燒乳鴿)


由細睇老夫子大,所以「耐人尋味」係必點嘅,情意結唻。
一份有一隻乳鴿,一開4。
乳鴿皮燒得香脆,第一次食瑞士汁燒乳鴿,比起食開嘅燒乳鴿多了一份甜。不錯。

龍爭虎鬥 (瑞士雞翼)


一客4隻,對於雞翼痴嘅我地覺得唔夠食~
雞翼選用偏大隻嘅美國雞翼,瑞士汁味道滲哂入肉,皮及肉都軟棉棉的。
對比之下,龍爭虎鬥比耐人尋味 好食。

出神入化 (黑椒牛柳)

港式餐室無可能唔食鐵板,我地點咗七成熟,黑椒汁配薯菜。
牛柳軟諗,而且非常juicy,就算配黑椒汁都無搶味。
between,個薯菜同薯蓉都幾好食。

世外桃源 (焗豬扒飯)

大食嘅我地仲叫咗焗豬扒飯,因製作需時我地邊食邊等,上枱時已飽飽地,但都無後悔。
份量雖然大,但我地都食得哂(其實係老公食得哂)
豬扒處理得很好,依然嫩口,蕃茄醬不會太酸。好食~

一句講哂,全部都係童年時嘅味道,非常好食!

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...