2017年7月8日 星期六

邪惡到一個點★榮記★

每隔一段時間,我就要食邪惡食物來減減壓。
得幾個人去食放題或打邊爐太毒吧,索性食中菜的邪惡之物!


梅菜扣肉飯!


想不到榮記也有好正嘅梅菜扣肉飯食!!
味道很有失傳的大排檔FEEL,梅菜更是一絕,咸甜適中,很我隊了很多白飯!
榮記的扣肉是肥瘦適中的,不會太肥。


心裡安慰了一點,大佬,我想減壓,又想減肥呀!


侍應先生大概聽不到我的心聲,還推介我吃生炸雞脾及蒜蓉牛油雞翼。
OK囉!點JEI,照食囉!


生炸雞脾


很久沒吃過生炸雞脾了!
現在這世代,誰還有心情跟你慢慢生炸?


大大隻的雞脾,雞皮炸得金黃香脆,但肉質依然很嫩。


味道跟小時候的一樣。好感動!
是即叫即炸的,但值得等。


蒜蓉牛油雞翼


港式蒜蓉牛油雞翼,又幾好食WOW。
香脆可口,非常惹味!


成晚邊食邪惡東西,一邊想,有得飲啤酒就更好了。

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...