2017年7月10日 星期一

少女味眼藥水💖一滴即時消除紅筋🌸Lycee眼藥水🌸

長期缺乏睡眠,除了眼乾外,更會滿眼紅筋,非常不舒服。
之前去日本時,都會買Lycee眼藥水回港。


早前,日本最強人氣 Lycee 眼藥水終於登陸香港了!
要急救眼部紅筋不用再飛日本啦!(我明顯地為飛日本找理由...哈哈)


鐘意Lycee眼藥水,除了非常有效外,更喜歡它的小巧可愛包裝,放入化妝袋也不阻位。


我更試過隨手拋入手袋,結果找很久才找得到(笑)
而且設計非常少女,令人愛不釋手。


Lycee眼藥水蘊含消除眼部充血有效成分,有效短時間內去除紅筋。
帶著清涼感,在公司忙到出煙的時候,滴一滴立即醒神。


有時眼睛太乾導至痕癢,我也會用上它,用後舒服多了!
化妝前用上,就不怕弄花眼線!


早前入手時,購買LYCEE眼藥水,即送上限量的LYCEE特別訂製的心形鏡盒,


用來放LYCEE眼藥水,少女味滿瀉!


這地球已經沒有人可阻止我扮少女了~




Lycee眼藥水$57.9/7ml
銷售點:萬寧、屈臣氏、SASA、卓悅、Citistore、Citysuper、華潤、AEON、Colourmix
 謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...