2017年7月18日 星期二

高質、價錢合理的男裝網店★Limited-Apparel★

跟老公拍拖多年,他的置裝都是由我負責的。
他是標準身型,買衫褲基本上很容易,半日內就買到一季的衫褲(笑)。


未生樂樂時,時間多的是,想買就去買。
但現在連自己都不再在實體店買衫,何況是老公...
試過在淘寶買,但男裝的質素很參差,$500買3條褲,只得一條啱身及質地尚可....
唯有努力找好質素的香港網店吧!


最近找到了"Limited-Apparel"這網店
Limited-Apparel是專做男裝的香港品牌,亦有香港及韓國藝人著,質料方面令我不用擔心。


款式都是我老公愛著的款式,有tee、polo shirt、功能性的短褲及近期大熱的Jogger pant。完全是我老公的朋友XDDD
老公的STYLE~~~




款式雖然不多,但都找到合我心水的polo shirt及褲。
最後選了3樣東西,polo shirt、短褲及修身長褲,埋單約一千,Jogger pant。
落單後約一星期會收到,包順豐運費。


3件衫褲的質料都很好,以這價錢來說實在物超所值。
如果在實體店買,應該要$1500左右。


我鍾意Limited-Apparel著重細節,就算是簡單的polo shirt,也會在袖邊、領口,加上黑邊,無咁單調。

這件灰色polo shirt 易襯,質地很好,跟大牌子的相比,質地不差太遠。

老公comment : 通爽、質地舒服。



這短褲更是老公心頭好,多個袋口增加功能性、輕身又薄身,回著率很高。

共有6個袋口,出街不用再揹背囊,非常方便。



其實上我不太喜歡老公著多袋口的短褲,感覺好累贅,但這條褲就算前面2個袋放了東西也不會太笨重,不錯不錯。

後袖pat pat位的3D剪裁,方便老公經常蹲下抱樂樂。


老公comment : 輕身、放到好多嘢。





3件衫褲中,我最喜歡這條Jogger pant,因我老公高,著Jogger pant好好睇 XDDD
(但我影到老公變咗小矮人......)




質料很薄,就算天氣熱著都不會太焗。
著上身很修腳,看上去更高更瘦。


Detail位有迷彩pattern作點綴,不單調。


老公comment : 易襯、望落瘦咗好多。


呢3件衫褲無論設計,剪裁同size都非常合心意,下次再幫老公買衫就可上網買啦。


Limited-Apparel

謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...