2017年7月9日 星期日

長洲張記★小店人情味★

唻長洲,永遠只得一個目的:食!
今次帶埋個仔同朋友共2個家庭唻玩水玩沙,無疑令「食」呢個節目大大受阻,所以只去咗我最掛住嘅張記
食魚蛋墨丸河、糯米茲同燒魚春。


片頭墨丸河

其實我係想食魚蛋墨丸河的,不過最後轉咗。
份量細細地,但適合掃街人士。


墨丸依舊爽口彈牙,非常好食

但可惜片頭就一般,麻麻地,有d失望。


另外要提嘅係,佢嘅辣椒油真係好正!辣得唻唔太搶喉!


而且服務很好,去的時候仔仔瞓咗係bb床,都即刻執咗枱俾我地慢慢食。
有去過張記都知間鋪幾細,我地4大2bb都俾哂成張枱我地,令大人可以安安樂樂咁食呢!

長洲張記

長洲海傍街83A地下

沒有留言:

張貼留言

虎背熊腰唔一定因為肥 可能係身體唔好!

話說我做咗全職媽媽後成日食無定時,成日喺戶外曬太陽再入室內吹冷氣,亦比在職時更加夜瞓,身體嘅小毛病開始發出嚟。。。 話說成日著短褲嘅我,有一次無意間發覺膝頭、小腿同大髀都好凍。重點:我嗰時啱啱係三十幾度嘅戶外同個仔放完電返番屋企未開冷氣,熱到滴曬汗。。。咁我就知我身體差咗...