2017年7月8日 星期六

潮州妹飲潮州茶★百樂小館★

作為潮州妹,童年常跟屋企人去潮州菜館飲茶,密度之高係長大後已跟潮州菜館絕緣。
但屋企人想食潮州菜,見放假,索性約屋企人去美麗華的百樂小館飲茶。

一坐底,就有功夫茶!
再來就是潮州菜必備的前菜:潮州咸菜及炒花生好懷念的味道!

煎韭菜粿

食潮州菜一定要食韭菜。
這韭菜粿煎得金黃香脆,滿滿的韮菜,好好食!


炸魷魚鬚也不錯,我真係好鍾意食炸嘢。

滷水牛𦟌配紅腸

潮州菜多食滷水鵝片,但原來滷水牛𦟌也不錯!很嫩滑!

滷水蛋墨魚片

墨魚片度適中,不會過鞋!


咸菜福果豬肚

味道正宗,微辣,好想ENCORE!


鮑汁雞腳

非潮州菜的飲茶名菜,雞腳很入味,不錯!


糯米卷

新鮮蒸起,記得襯熱食!


潮式蘿蔔灌漿

這個很好味!外層炸得超脆,但內裡用上湯煮過的的白蘿蔔絲還是軟軟的。
很特別的口感,但好好味!


怒食潮式點心及潮州特式小點後,我又重新愛上潮州菜了。

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...