2014年3月7日 星期五

喜出望外!超值酒店buffet 之選!!

近年放題興起,搶了不少酒店buffet客。 但酒店始終有它的吸引力。如環境,服務,食物水準等。

這次試了位於灣仔的灣景廳的「日韓之戀」自助晚餐,3個字,物超所值!
第一次到這間酒店呢,原來它在藝術中心隔離~
我們早到,人不算多,環境亦很寧靜。雖說酒店住客較多,但不見煌蟲。


  
走一個圈,發覺款式雖不多,但也有不少貴價東西可"回本"
steak, 生蠔,各式海鮮,甜品有movenpick(!!!) , 更有豐富的dessert bar!! 食物種類豐富。
一坐下便送上白酒一杯,最適合吃海鮮呢!

朱迪很喜歡吃沙律,所以看到這個非常齊款齊料的salad bar, 實在非常開心呀!!


更設有沙律兜可自行調製沙律!


用料非常新鮮呢!

之後便向各海鮮埋手,生蠔、長腳蟹、加拿大石蟹、小龍蝦、藍青口等等無限供應。


生蠔怪的我先吃生蠔,生蠔來自紐西蘭。非常鮮甜,可惜紐西蘭蠔不是我杯茶,但都食了半單!


推介長腳蟹,厚身、鮮甜、新鮮,不停refill 的海鮮~

習慣吃冷盤後會再喝湯暖胃,「日韓之戀」自助晚餐嘛,所以有人蔘雞湯,人蔘味濃,很好喝,好像很補似的~ 另一款好像是蘑湯,味道ok,朋友很喜歡,但我就一般。



 之後就是各式熱盤了,最神奇是竟然有豬腳薑

每道熱盤都淺嘗一點,味道正常~

牛肋骨肉質很好、極juicy!非常好味



壽司刺身方面,刺身雖然要排隊,每次拿取少量,但卻提供三文魚腩,味道亦非常鮮甜。值得再排!

壽司看起來不吸引,就沒拿了。



最後便掃甜品了,甜品選擇極多!!


有人蔘果凍、朱古力噴泉、MOVENPICK雪糕、馬卡龍、更有木桶豆腐花、充滿童年回憶的即製棉花糖及多種不同款式的蛋糕。








人蔘果凍味道很有創意,就像是在吃人蔘糖一樣!


推介馬卡龍,非常吸引,爽脆,不會太甜。


MOVENPICK雪糕任食,選擇亦有8款之多!!



更有專人服務,不需自己動手便可吃上美味雪糕!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

  

更多的平台~ ^^ 




沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...