2014年10月27日 星期一

去濕去水腫 女生調理好幫手!

朱迪的身體一向不太好,很怕冷, 體質是既虛且濕, 血氣又不足,每個月一定有幾日是很辛苦的,平常都是多飲薑茶驅寒加去水,但每天弄新鮮薑茶真的很吃力呀。

最近接觸了台灣纖Q好手藝20倍紅豆水[$98@30小包],既能調理,亦可去濕呢!


Q精選大顆深色天然紅豆,20倍萃取、濃縮而成,以特殊低温水萃技術,保留紅豆最精華的成份,是最天然的代謝聖品。一天1-2包,天天補充營養。


近乎全天候均可飲用,就算生理期間、懷孕或哺乳期間都飲用,通常我會在早上飲一杯,試過晚上飲,哈哈~利水的情況令我不敢再試了~


來自台灣的它,包裝是台灣很常用的古早味設計,用上紙皮袋,感覺實在。亦有zip up 封口,方便妥善保存。一包入面有30小包,密密麻麻的放好了,非常善用空間及物料。大愛!


每一包的packing size 也很細,2g 的它約胡椒粉包般大吧。
細細包,放入化妝袋非常方便。




飲用方法超簡單,將一包紅豆粉倒倒入300-500cc的水攪匀,就ok

它沒有什麼味的,超級清,要認真說的話,會飲到一陣很淡很淡的澀味,但絕不難飲。

有時我會將它加入茶中,當成紅豆茶飲。我想,如想加味,加入蜜糖應該不錯,不過我多數直接沖熱水,想熱飲嘛~ 加蜜糖要攤凍先飲得。


朱迪總共飲了約兩星期,去濕的程度不錯,雙腳又重又墜的感覺得以改善,夜晚也睡得不錯~ 希望在即將來臨的那幾天,不適感同樣會大大降低呀。

My Princess HK 我的公主

<產品由 My Princess HK 我的公主提供>

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
 2014年4月剛新開的page, 請多多指教喲~
Judy's Wonderland 
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

更多的平台~ ^^

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...