2014年8月25日 星期一

noos Beauty Box❤用1/4價錢入手貨裝B5 gel!❤

近年來,市面上有不少免費或收費的盒子,如appleboxglamabox等。

最近連noos也加入市場,推出美得令人怦然心動的 noos Beauty Box!!


noos Beauty Box是由醫學美容集團NEO DERM 推出的,neo derm旗下還包括dermeselyzerennex等等大牌子~有信心保證呀!

不廢話了,說回9月的noos Beauty Box!!
內容不算豐富,但絕對超值,包括:


1) Neo Derm 皇牌產品  - Bicelle B5 Gel  (貨裝 x1) 價值: HK$450
2) Neo Derm 產品體驗裝 SAMPLE
- Bicelle 全效維他命 B5 補濕精華 (2ml  x 2)
- Bicelle 全效維他命 B5 補濕霜 (3g  x 1)
- Bicelle 3D 抗氧補濕面膜 (1pc)
3) Neo Derm 美容療程體驗(價值$1,880)  
- Reenex 膠原自生系統
- CPS更生活膚療程乙次及冷凍光學膠原自生眼部療程乙次
        (只適合非REENEX 現有客戶及無購買療程之人士享受此體驗))

Beauty Box訂購價只需$120內容每月更新,並免費送到府上。

朱迪覺得非常非常吸引呀!!
Beauty Box本身已經非常漂亮,放在房間裡令人也變得貴氣起來。



重點是,Beauty Box內有一支Neo Derm 皇牌產品  - Bicelle B5 Gel ,還要是貨裝!!
用上$120,就可以差不多是25(1/4價錢左右)買一支正價$450的Bicelle B5 Gel!!!!


這根本連trial 價也不是,近乎大贈送呀~~~哈哈!!



想入手的話,831日前在這裡入手喲~http://bit.ly/1n8M0x0

Bicelle B5 Gel有什麼好呢?它同時做到「補濕.抗氧. 再生」三大功能,迅速為肌膚注入1000倍水分。性質溫和、不油膩,有效修復皮膚,加上強效保濕能力,能令肌膚持久水潤,仲有鎮靜同紓緩作用~

另外還有幾樣sample,包括:

- Bicelle 3D 抗氧補濕面膜 (1pc)


- Bicelle 全效維他命 B5 補濕霜 (3g  x 1)


- Bicelle 全效維他命 B5 補濕精華 (2ml  x 2)


sample size 的好處就是在花大錢時前清楚的試上幾次呀~
份量應該夠用2-3次的

想入手的話,831日在這裡入手喲~http://bit.ly/1n8M0x0

<產品試用及相關資料由品牌提供> 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
 2014年4月剛新開的page, 請多多指教喲~
Judy's Wonderland 
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

更多的平台~ ^^

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...