2014年8月13日 星期三

★新書駕到★《女皇駕到》

家中有now的話,一定對102觀星台的《女皇駕到IV》不陌生!



發展至第4季,繼續積極介紹香港美容及潮流資訊,由健康、護膚、化妝、髮型至形象,搜羅全亞洲的最新潮流資訊,發掘不同地方時下女性美容扮靚心得。

節目大受歡迎,同時亦推出了熱賣書籍《女皇駕到》。



今年書展隆重推出第三冊,早前更出席了發佈會呢~

女皇‧丘凱敏、它的團隊核心成員,星級化妝師Annie G.、美女營養師Joanne及節目主持人Water and Danny一同現身,發佈會立時變得像做節目一樣輕鬆有趣~



《女皇駕到》第三冊將節目中很受歡迎的「我要靚一世」環節變成文字版,找來21位平凡素人,經過女皇團隊的精心打造,由頭到腳、由外到內,從髮型、化妝及營養方面進行大變身!



陣容亦十分強勁,除女皇‧丘凱敏外,更包括星級化妝師Annie G.、星級髮型師James、美女營養師Joanne及專業攝影師Alex,因應每個人的特質進行大改造!務求教大家由内靚到外,真正是全方位的扮靚資訊!
就正如女皇丘凱敏的美麗格言︰" 愛靚同樣要愛命"

當天發佈會上,更找了美人兒豆腐妹做示範,由Annie G.即場示範如何3分鐘變靚,展現大師級的化妝技巧!


經大師化妝掃一揮,豆腐妹變得更甜美呀!!


當天,丘凱敏的好友,星級名模陳嘉容及甘國亮更現身撐場,分享扮靚心得!



想知道更多有關素人們的變美過程,一定要入手呀!

  
如果有now的話,逢星期59:30pm記得收睇now觀星台的《女皇駕到IV》!

《女皇駕到IV
now 觀星台 (now TV 102)
逢星期五 21:30 - 22: 00
主持 : 丘凱敏
嘉賓主持: Annie G. Chan(化妝)Ricky Kwok(時裝、造型)Joanne(營養師)JamesFranco(髮型)YancyDanny Water(now觀星台藝人)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland

2014年4月剛新開的page, 請多多指教喲~ 
Judy's Wonderland

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

  

更多的平台~ ^^ 

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...