2013年12月4日 星期三

Gooodapple 全新版面 更可愛更易用

早前上gooodapple看蘋語同留蘋語時,發覺它轉了版本呢。 而家更好用呀!!
一開主頁,就見到新版面了~~




新功能更清晰的將gooodapple分類
想找什麼、看什麼,一目了然!



通常我比較想看的都是「戰利品專區」及「造型專區」



看到喜歡的collection 或造型,更可直接share facebook~

不過要先做一個動作,就是先要連結facebook帳戶

登入時,直接選擇「登入Facebook」,並設定連結
設定連結後,下次Login時按「登入Facebook」,就可以馬上login gooodapple,不用再打username password

share facebook之外,亦可關注你喜愛的蘋家,Follow 他們的最新資訊!



2個簡單的方法讓你關注你喜愛的蘋家~
方法1:進入蘋家既專頁,之後click +關注
方法2:於蘋家分享的相片頁面click +關注

很方便吧!!

如果也想讓更多人關注自己~ 也別忘了update我的時尚美妝檔案」
讓其他蘋家更了解你~


全新版面有2個更新最令我喜歡,分別是產品專區內的產品排行榜」及產品搜尋器

先看看「產品排行榜」,就看得到各項產品的Top 10



另外,利用產品搜尋器」,就可於入手前做好RESEARCH !
gooodapple可以search到產品的資料詳情同蘋語! 

- 產品分類: 篩選關於化妝品、面部、身體、手足、頭髮護理產品
- 產品品牌: 選擇品牌
- 產品功能: 按自己選擇
- 價格:可以按照自己的budget選擇。

而優先排序可以輕易瀏覽最多好蘋、蘋語或者係最多想買、買過的產品,

非常好用的呀!!

很開心gooodapple的改進愈來愈靚及user friendly呢!

看來要努力在gooodapple儲關注了~~^^

 ~~~ 第九期apple box 即將熱爆登場 ~~~
各位記得於【11月25日 - 12月5日】上gooodapple網頁(www.gooodapple.com)登記喇!
詳情請參閱:http://www.gooodapple.com/apple_box

還有幾天,快些去登記啦~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

  

更多的平台~ ^^ 

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...