2013年4月5日 星期五

DAY DAY gooodapple 好蘋好潮!


網上分享平台正是百花盛放的時代!
最近又多一個很正點的網上分享平台啦!那就是gooodapple.com!!




gooodapple.com是一個嶄新的美容潮流分享社交網站!!
不單止可跟朋友分享自己敗回來的新品,更可分享試用心得。亦可將自己的靚靚造型UPLOAD上去喲~ 更可關注其他用家,彷彿就是美容潮物版的facebook+weibo!!!簡直就是要大家繼續發揚HAPPY SHARING精神喲!!!

點樣happy sharing? 登記成為會員就ok!(http://test.gooodapple.com/web/index.php)

gooodapple.com非常易用,版面亦很USER FRIENDLY!
最正是她的search engine功能,能大家極快就找到心頭好了!

早前,gooodapple.com更舉行了開幕典禮,向大家介紹gooodapple的各個好處呢!
朱迪很開心能夠出席呢!!更剛好是在出國前~~haha,不然便miss了一個認識新平台的好機會了!
開幕典禮The ONE G/F Piazza舉行,更請來了官恩娜做開幕嘉賓呢!

典禮開始時,先由gooodapple.com的代表向我地簡介gooodapple.com的概念,



就是要眾集一班愛美亦愛分享的人士,透過互動的方法在網上分享美容潮流!
Gooodapple.com最令人醒神的三大功能包括:

1)美容產品搜尋器 - 搜羅超過2萬款美容產品資料,提供至強妝容資訊
2)tag & share - 各位蘋家仲可以upload每日造型,推介大熱產品,輕鬆交流打扮心
3)social media - 蘋家可隨意關注其他用戶,追蹤用戶的分享,誠如美容潮流消費版Facebook

之後便到Ella向我地介紹gooodapple.com的幾個功能呢~




她亦表示gooodapple.com真的方便又好用,用iphoneipad就可以隨時分享了!

先揀選產品,後tag上相中適當位置就ok~


非常非常容易~

當日亦安排了化妝師即場示範最潮春夏妝容~



示範完畢後,Ella急不及待的以「蘋家」身份upload & share!!

 
當日大會更專登打造了這巨型apple box,很想搶回家呢~





這正是第1期的apple box! Gooodapple每月送出免apple box,讓各位試用呢!

 


3月的apple box三大暢銷品牌L’Oreal ParisGarnier Maybelline的新品,包括:



Maybelline New York Baby Lips修護潤唇膏
Maybelline New York COLORsensational-The Shine絕色艷麗唇膏
L'Oréal Paris La Color Infaillible Eye Shadow凝澤不脫色亮彩眼影
L'Oréal Paris REVITALIFT LASER X3活力緊緻光學嫩膚活肌修護面霜
L'Oréal Paris LUCENT MAIGUE BB CREAM感光立體BB
Garnier 水潤凝萃清透防曬保濕露SPF 17 PA++
Garnier Aqua Defense Hydrating Glowing水潤光澤輕感面膜

讓各位在買之前能先試用,很貼心的idea!!

除了apple box內的items貼心外,朱迪最喜歡的就是它的design!!


首四期apple box由香港插畫師Billie Ng設計,儲齊4個後,更可自由配搭變成抽屜組合呢!最適合我此等儲物狂!

2apple box將於4月中推出,密切留意喲!



用完products後,別忘了上gooodapple分享喲!
這是朱迪最近day day出沒的地方呢~ (不在港不計^=^)
怎樣share?
click “goood beauty”進入beauty section!



向下瀏覽想發表的產品~


用它強大的search function



”product type””brand”search!!很方便吧!



click入想找到的產品就ok!

找到產品後可參考其他蘋家的comments,或發表自己的意見都可以!



朱迪亦經常上去留蘋語呢!




d成為蘋家,一起HAPPY SHARING!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 







 
更多的平台~ ^^ 

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...