2013年4月10日 星期三

好孩子的舒服好鞋子



天氣忽冷忽熱,令到換季的好心情減退了不少...
幸好蹤使冷,但boot都可以收起了!!率先換季的就是一雙鞋子了~

近年已比較少穿高跟鞋了,除了偶爾著wedge,其他時候都是平底鞋了~
就是想要令雙鞋舒服點嘛~~

而朱迪的舒服好鞋子首選必然是Jipi Japa



之前已經擁有一對了!



今年換季再來一對!





之前到了銅鑼灣波斯富街(銅鑼灣廣場二期對面)Jipi Japa新店,一腳踏入去已充滿春日氣息了~
 
櫥窗掛著各色繽紛color的鞋子,就算天氣再差也令人心情好起來呢!
  









哈哈~~連小女孩都俾Jipi Japa 吸引呢~


 今季Jipi Japa的頭炮絕對是以色彩奪人!一口氣推出了10多稚繽紛顏色的舒適平底鞋系列!!

Woooooo!! colorful、勁sharpcolor!!! 而且,真心覺得今季的款比上季更特別、更靚了!!簡直是每一款都想捧回家!!



斯文款、型格款、活潑可愛款都有!!
朱迪經過多重思想爭扎才揀出4對,全部都靚全部都想試,但總不能令店員小姐們那麼辛苦嘛!!

先試今季大熱的candy colornot candy crash ^^




黃色的Ballerina 用上黃撞啡的綿羊皮,不單止舒服,鞋籠亦很柔軟,非常貼腳。


配上金屬扣子,上班襯西褲或放假casual wear亦得。

再試另一款朱迪很喜愛的麂皮鞋,原因是她具備了我最愛的兩大原素:皇冠跟閃石。 
3款選擇,灰、寶藍及桃紅。


先將灰色試上,感覺蠻不錯。不過朱迪皮膚偏黑,亦習慣穿深色。穿上灰色後,雙腳好像不見了~ hahaha~~ 唯有放棄~~ 

但灰色是比較少見的顏色,白晢女孩子可考慮下~

另一對寶藍色呢,穿上去比灰色更襯自己。用料同樣地十分柔軟,鞋底是氣墊款,穿上後行動非常方便,又能承托體重,是非常合心意的選擇!


穿上後整體效果不錯呢,又易襯我的深色衣服。


但朱迪從來沒有這個色系的鞋,反而猶疑起來了...
反而店員小姐跟朋友都說服我買,因為她們都說很襯我,最襯就是這對了!

還說反正我沒有這色系的鞋,更要試新品~
還是再認真考慮下~

最後一款,是朱迪最愛的黑色!!
款式是斯文款,配上大蝴蝶,斯文中不失可愛~




又是我喜愛的斯文款~ 用料更是高貴呢~最適合OL上班著~
但,好像又太過女孩子了尤其現在是短頭髮,好像不太襯


但真的很漂亮!!每一個女孩子都需要有一對又得體又美麗的宴會鞋子吧?

真的很頭痕呢!!
4款鞋都好靚、好舒服、又舒服!!

講真,每一對鞋都不超過$1,000,就買到一對又好睇、易襯、最緊要係好舒服的鞋子~
要搵一對能滿足多個要求的平底鞋,真的愈來愈難了!
Jipi Japa就能搵到了!!

除了貪靚的女孩子、想要高度舒服鞋子的女孩子、經常要出勤的OL,什至孕婦,我都推薦給你們喲~~
因為Jipi Japa 真.的.十.分.舒.服!是鞋櫃必須要有的一對好鞋子喲!



想要買? 唔好買住!!
現家先去Jipi Japa Facebook, 投選你「最想穿上的Summer Flats」並LIKE Jipi Japa Facebook,即送你小禮物及$100鞋券!!
記住投咗票先去買喲~~ ^^






~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 










 
更多的平台~ ^^ 


沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...