2013年3月10日 星期日

真正醫美結合 達至健與美嘅不同方案!

想大家經過紅隧時,一定會見到劉海威嘅chocolate packs?


 那係由VM Group公司開創嘅全亞洲首個男士體重管理護膚品牌MENCE

早前,朱迪便出席了VM Groupbloggers sharing



由品牌嘅老闆娘老闆Venice向我地簡介旗下各項業務。 


包括男士服務MENCE、女士服務Villa de Beaute醫療養生服務ViLLA Médicale,服務範疇廣泛!

早年,VM Group更與聖德肋撒醫院及聖保祿醫院合作,協助男士纖體。以不用藥物、不作創傷性治療、不涉及醫學為前題進行療程。早前應著醫療產業嘅趨勢,設立ViLLA Médicale在香港多間著名私家醫院開設Wellness Centre, 為院內醫護人員、病友、訪客全面提供男女健康無創抗衰老、護膚及身體護理服務。並設立ViLLA Médicale研發經醫學驗證嘅無創護膚及減肥技術。

而主打女士服務嘅Villa de Beaute以技術取勝,便堅持不以天然嘅方式變靚!其中一項射頻技術便能提供有如打Botox嘅功效,包括令皮膚增加骨膠原,緊緻面型,但不會有打Botox嘅後遺症。

當日更有3位美容達人Cammy Wong龍鳳媽媽及Desiree Lam分享她們對Villa de Beaute嘅療程分享及感想。


Cammy Wong係本地著名Salon Top Stylist,曾任ViVi客席編輯及多個品牌擔任Make Up Artist,所以對扮靚非常有心得!)

她覺得Villa de Beaute比一般美容院更加專業,店鋪環境舒適。
她體驗了射頻療程,每一次都會測試皮膚溫度以確保皮膚不會灼傷,感到Villa de Beaute很貼心。


龍鳳媽媽Queenie KwokBeauty blog界中活躍度很高嘅blogger,相信不用朱迪多作介紹吧?


她體驗了射頻療程,感覺到皮膚底中面層都得到照顧,尤其係眼蓋部分。她本身嘅皮膚質素不錯,但察覺皮膚開始鬆弛。

 
完成半邊面嘅療程後驚喜發現自己半邊面眼眉有所提升,虎紋亦明顯減淡

Desiree Lam著名自由寫作人兼電台美容及婚禮節目主持,她分別體驗了通淋巴及射頻療程。通淋巴感覺好像與最親密嘅人接吻,感覺有點痛,但為了美麗也不介意那點點痛楚。

 
射頻每邊面只須十分鐘,即時緊緻眼部輪廓線條,眨眼時感覺很輕盈,尤其係一大清早剛起床時,雙眼Bling一聲嘅打開,令她好重遇久違了嘅明亮眼睛。



VM Group嘅服務真嘅非常多元化,男士、女士、醫療養生一應俱全!亦一直堅持3S原則!
唻緊會到Villa de Beautetreatment,有機會再跟大家分享吧~~~





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

 




 












  更多的平台~ ^^

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...