2015年9月4日 星期五

一點都不魚目混珠的★漁牧混豬★

未有bb前,我超級食得辣。
有左bb後,連食小辣都覺得辣嘅我好耐無食川菜了...朋友知我掛住辣野,就帶我來了漁牧,因它有不同的川菜菜式,亦有無辣及小辣菜式,適合販愛吃辣但受不了的我!




漁牧有四大類主菜,「魚」、「豬」、「雞」及「鴨」,更自家發明了象形文字,形像非常立體,好有心思。


門口位有"open kitchen",  可欣賞師傅片烤鴨及切燒豬的刀功。



Open kitchen內有人咁高的烤爐,雖因安全問題不能燒真柴,但在爐內也放有荔枝柴,令燒豬及烤鴨有著一份柴香味!

上主菜前必先試前菜,





(左上)香甜爽口菜即係高麗菜加芝麻醬沙律,無人不愛的前菜。
(右上)拍青瓜拌梅汁雲耳很爽口,亦帶有一份甜香。
(左下)個人最buy麻辣牛肚絲,夠入味亦夠辣,很惹味。
(右下)另外還有鎮江小排骨,酸酸甜甜很開胃。

重點是每碟份量不算小而價錢很平!最貴的都只是$36

老北京烤鴨 


每次想食片皮鴨,也要一大班人先食得哂。漁牧用嫩鴨,size 較小,4-5人食亦夠份量! 鴨皮烤得香脆,既有油香亦不肥膩,鴨肉亦嫩,不會鞋口。



蒸皮連暖爐上,能keep住皮的軟熟度,而皮與皮之間亦間了一張紙,不會食到尾全都痴埋一齊,很貼心的安排。


跟配料及醬包住一齊食,皮薄餡靚,非常好味,我食了三份呢~~~

漁牧混豬





漁牧混豬!很可愛的名字,即是燒乳豬仔!!亦是另一必點推介!可預訂或即時點,不過要等30mins喲~
用上未夠30日的奶豬,皮脆肉嫩,略帶油份,既滋味亦不會有罪惡感。
配上3款醬也特別,這款由芥辣及檸檬混成,既清新又唔辣,配在一起很好吃!



漁牧沸騰魚




每次食川菜都必點水煮魚,而呢個就有水煮魚的麻香但屬微辣版。賣相係會嚇窒食唔到辣嘅人,但其實屬小辣,而且充滿麻香味~

油泡過的魚片非常好吃,超級嫩滑,被麻香及辣香的湯汁浸著,非常惹味。


魚片之外,必定要食的是薯粉!!!煙煙韌韌的薯粉全面將麻辣湯汁吸收,吃得非常過癮!我地每人也食咗一碗!


烤魚(回味酸辣味)

另外也點上烤魚,共有5種湯底可選,麻辣、香辣、酸辣甚至唔辣都ok,亦可另外點菜打邊爐。
先選鮮魚,有4款魚可選~我地選了海爐魚,啖啖肉又不鞋口。


魚肉很滑,酸酸辣辣,吃得很過癮。除魚外亦有其他配料如豆腐、薯粉等,這些吸湯的食物將湯汁盡吸,突然好想叫碗白飯呢,哈哈!



我地另外點了一份「純情豬」來打邊爐,叫純情豬因為它主要食日本獨有的純情蘋果,並由日本特別入口。飼料是蘋果,所以肉質嫩囗更沒有豬騷味,感覺還有點像吃靚牛肉呢。

大食團當然未飽啦~ 我地仲點了鮑魚雞煲~





雞煲有4隻鮑魚,價錢亦不貴~雞煮得非常入味,亦不會過咸。我地點了不辣雞煲,但味道依然惹味~除了鮑魚雞煲外,亦有不常見的花膠雞煲及麻辣,一定有一款岩心水。

最後,當然少不了甜品!我地點了近期的大熱,紫薯甜品「紫薯驢打滾」。是糯米滋包著紫薯餡,味道清香,而且不太甜,非常好食!




漁牧
尖沙咀加拿芬道20號加拿芬廣場2樓

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...