2015年9月17日 星期四

做女人最緊要識揀!

朱迪覺得,做人一定要識得錫自己,要錫自己,識得揀係好重要的!
無論在選學業、工作,甚至衣著、生活時也適用呀~當然不少得最重要的「面子」問題啦,在選護膚品時也絕對適用!

近年開架品牌大受關注,而Olay旗下的產品更能評為平價而高效的產品呢!
這一次就試試Olay Regenerist新生肌源青春精華露及新生高效緊緻護膚霜~


因為懷孕,皮膚的狀況變得較差,變得比較間啞及較乾。而Olay這兩支產品可抗皺同時保濕,很適合這時候的我呢~

兩件產品都有三大專櫃成分,重建肌底結構組織,抗皺同時保濕,讓肌膚重拾年輕有彈性。



分別有『地中海黃金』之稱的Olivem橄欖精華萃取物,有效幫助氨基酸肽複合物深層滲透,加速發揮吸收作用。利用微分子超深滲透科技,促進肌膚再生,減少膠源蛋白流失。Lyslatine黃花胡前提取物加強肌膚彈性。

新生肌源青春精華露


Packing非常方便,用時只需扭開樽蓋,便自動提取了1-2泵的份量。




氣味香香的,質地水潤透薄,輕輕打圈已被皮膚吸收,直達肌底,改善肌底回彈力及改善膚質。



之後再用上新生高效緊緻護膚霜,調查指出緊緻及滋潤效果超越15款專櫃面霜,可撫平細紋,重拾年輕肌。



面霜質地是豐潤的乳霜狀,推開後皮膚變得滑滑的,獨特水包油配方令皮膚容易吸收。




我主要當晚霜用,用上小小的份量就足夠全面了,而且亦足夠作按摩呢,讓皮膚底層活化起來,令到肌膚有彈性、緊緻,多用適當面霜按摩可抗衰老呀。冬天用的話,更能好好的將水份鎖住。

用後覺得Olay的產品真的很不錯,2百幾就可得到抗衰老的效果,非常抵用!要多多推介給朋友呀~


銷售點:萬寧及屈臣氏有售

<試用及相關資料由P&G提供> 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆


你的支持就是我的鼓勵,希望你能給我一個LIKE 喲~~
請多多指教喲~
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...