2015年9月6日 星期日

★Andy's Garage★大坑中的墨西哥菜隱密小店

星期六去了維園陪大少做運動,之後索性去大坑搵飯食。
聽朋友講較入嘅地方有間小店Andy's Garage食墨西哥菜、意大利菜都不錯,就去試試吧~

Andy's Garage座位不多,全店有10個位左右。喜歡店內嘅佈置,風格特別。

先看menumenu有中英文對照,方便點菜,墨西哥菜跟意大利菜約各佔一半,令心大心細嘅我地有選擇困難症呢~

最後點了牛油白酒煮蜆、Mexican Chicken WingsTacos with Ground Chorizo pepperoni pizza

店內得一位廚師,所以慢工出細貨,但正好可以跟大少吹下水,閒hea下,重拾慢活節奏。

牛油白酒煮蜆


濃濃嘅牛油及蒜蓉煮成,白酒係煮嘅過程中揮發掉了,只留淡淡酒香。
蜆微辣但略咸,幸好依然鮮甜。蜆嘅數量幾多,蜆肉都算大粒,很抵食!
配有多士,不過我地無食哂,留肚食pizza

Mexican Chicken Wings


原來是水牛城雞翼,太好了!水牛城雞翼都係我地嘅至愛~
雞翼都幾大隻,脆醬不厚,汁都幾辣,點sour cream食就中和咗辣味,但幾好食~值得encore



Tacos with Ground Chorizo (墨西哥玉米卷配辣肉腸)


Tacos 是用一塊烤焗後脆身嘅玉米卷,包著餡料(我地選了辣肉腸)。可選辣或唔辣,我地就點了medium spicy~

辣肉腸切成粒粒,加入洋蔥、青椒、紅椒、蕃茄粒,炒香後成為餡料,特別惹味。莎莎醬牛油果醬及sour cream中和了大部份嘅辣味,怕辣嘅我亦食得到!
味道很不錯,不過唯一令人頭痕的是餡料太多,我地食到一半時,因過份擠壓而令餡料漏咗出唻,哈哈!最後食到成手都係汁~ 食最後一舊時,我地將佢中間切開分兩份,雖然無咗風味,但反而食得更自在。

Pepperoni pizza



薄身的餅底滿滿的芝士及Pepperoni,是我最喜歡的意大利pizza做法!
薄薄的餅底像吃餅乾一樣般香脆,滿滿的芝士最令我感動!我在已經很飽的情況下都吃了2~ 份量幾多,我地最後打包了3塊走,但慶幸有叫pizza,真係好好食!

總括來說,每樣東西都很有水準,服務也很好,價錢不貴,是值得encoure的~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...